Το σχέδιο επέκτασης της Alfa Romeo περιλαμβάνει ένα νέο SUV, που θα τοποθετηθεί κάτω από την επιτυχημένη Stelvio και απέναντι σε μοντέλα όπως η BMW X2 και το Audi Q3.
Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να καλύψει όσο το δυνατόν περισσότερο την πιο εμπορική κατηγορία -αυτή των SUV/crossovers δηλαδή- κάτι που σημαίνει πως η επερχόμενη «baby Stelvio» δεν θα είναι η μόνη προσθήκη στην γκάμα της μιλανέζικης φίρμας, καθώς υπάρχουν βάσιμες ενδείξεις και για ένα μεγαλύτερο μοντέλο που θα στοχεύει στην BMW X5. Όλα αποσκοπούν στην επίτευξη του ετήσιου στόχου πωλήσεων, τον οποίο τα στελέχη της Alfa Romeo ορίζουν στις 400.000 αυτοκίνητα/χρόνο μέχρι το 2022.
Δείτε ακόμα: Πιο δυνατές και «καθαρές» οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio
Κατά τα πρότυπα των μετά Giulia μοντέλων, το μικρό SUV θα βασίζεται στην πλατφόρμα Giorgio της μεσαίας μπερλίνας κάτι που σημαίνει πως, πιθανότατα, θα είναι πισωκίνητη στις βασικές εκδόσεις και τετρακίνητη στις γρήγορες. Για το μοντέλο που θα βρεθεί πάνω από την Stelvio δεν υπάρχουν πληροφορίες, αλλά εφόσον έχει ανακοινωθεί πως και η νέα Giulietta θα βασίζεται στην Giorgio, λογικά το ίδιο θα ισχύσει για την ναυαρχίδα της εταιρίας.
Σχεδόν βέβαιη είναι η παρουσία υβριδικών κινητήρων και στα δυο μοντέλα, καθότι η Alfa Romeo έχει σταματήσει την ανάπτυξη νέων πετρελαιοκινητήρων ρίχνοντας το βάρος στον συνδυασμό βενζινοκινητήρα και ηλεκτρικών μοτέρ, ενώ θα διαθέτουν και δυνατότητα αυτόνομης κίνησης επιπέδου 3. Για το μεγάλο SUV οι Ιταλοί σχεδιάζουν να λανσάρουν ένα νέο υβριδικό σύνολο, με την ισχύ να κυμαίνεται στην περιοχή των 400 ίππων και την δυνατότητα αποκλειστικά ηλεκτρικής κίνησης να ανέρχεται στα 50 χιλιόμετρα. Η επιτάχυνση για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα υπολογίζεται σε λιγότερο από 5 δλ.
Διαβάστε επίσης: Τέλος εποχής για την Alfa Romeo 4C
Τα νέα μοντέλα SUV δεν θα εμφανιστούν μέχρι το 2020, με την «μικρή» Stelvio να κυκλοφορεί μαζί με τη νέα Giulietta και την «μεγάλη» να εμφανίζεται ένα χρόνο αργότερα, το 2021.