Η υψηλή τιμή είναι το ένα από τα τρία μεγάλα ζητήματα (η αυτονομία και το δίκτυο φόρτισης τα άλλα δύο) της ηλεκτροκίνησης, που απαιτούν άμεση επίλυση. Τα Tesla φθηνά δεν τα λες, όμως ο Elon Musk σκοπεύει να το αλλάξει. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά να προκαλέσει ημικρανίες σε πολλούς κατασκευαστές.
Η αμερικανική εταιρία εξελίσσει αυτή την περίοδο ένα νέο μοντέλο, που θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας (κάτω από το υπάρχον Y), θα ξεκινά στις Η.Π.Α. από τις 25.000 δολάρια και στην Ευρώπη από 20.000 λίρες. Σε ευρώ, 23.000! Με λίγα λόγια, θα είναι πιο προσιτό από τα ανταγωνιστικά VW ID.3 και Nissan Leaf, αλλά ακόμα και από εκπροσώπους της αμέσως μικρότερης κατηγορίας, όπως τα Peugeot e-208 και Honda e! Για να πετύχει τέτοιο περιορισμό στο κόστος, η Tesla αναπτύσσει έναν νέο τύπο μπαταρίας 4.680 στοιχείων, που λέγεται ότι στοιχίζει 50% λιγότερο και αποθηκεύει έως 5 φορές περισσότερη ενέργεια, παρέχοντας αυξημένη αυτονομία κατά 16%.
Κατά δήλωση του Musk, το κατώτατο όριο για κάθε Tesla είναι τα 250 μίλια (402 χλμ.). Οπότε το επερχόμενο βασικό μοντέλο θα πρέπει να είναι τουλάχιστον σε αυτό το όριο, ξεπερνώντας το ID.3 κατά 52 χλμ. (350 χλμ. μέγιστη αυτονομία το VW). Από σχεδιαστικής πλευράς θα είναι ένα κράμα Model Y και Model 3 (πολύ τίμια τα renderings του carwow), με ολικό μήκος στην περιοχή των 4,3 μέτρων. Η ευρωπαϊκή παραγωγή θα λαμβάνει χώρα στο νέο εργοστάσιο της φίρμας, στο Βερολίνο, που ανοίγει στις αρχές του 2022. Ένα χρόνο αργότερα, θα κάνει το ντεμπούτο του το «baby Tesla»