Η κουβέντα γύρω από τον αντικαταστάτη του GT-R κρατάει εδώ και αρκετό καιρό. Αναμενόμενο, καθότι ο «Godzilla» βρίσκεται στην αγορά ήδη 12 χρόνια. Παλιότερα είχε διαρρεύσει από Ιαπωνία μεριά, πως το σημερινό R35 θα μπορούσε να συνεχίσει μέχρι το 2027. Από την ίδια περιοχή, και σαφώς πιο επίσημα, ήρθε πρόσφατα η είδηση πως το R36 θα παρουσιαστεί τελικά το 2023. Και η Nissan ετοιμάζει το καλύτερο αποχαιρετιστήριο πάρτι για το σημερινό, με τη μορφή της πιο σκληροπυρηνικής του έκδοσης.
Δείτε ακόμα: Πόσο κοστίζει το leasing ενός Nissan GT-R;
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Best Car Web, που μας χαρίζει άλλο ένα καλοσχεδιασμένο rendering, η φίρμα από τη Γιοκοχάμα θα παρουσιάσει το κορυφαίο GT-R στην ιστορία του μοντέλου, με τη μορφή του Final Edition. Το αυτοκίνητο θα βασίζεται στο αγωνιστικό GT3, αποτελώντας στην ουσία ένα κράμα Nismo και R50. Αναρτήσεις και αεροδυναμικό πακέτο θα είναι τουλάχιστον ένα «κλικ» πάνω από τα αντίστοιχα του Nismo, σε θέμα κρατήματος και παραγωγής κάθετης δύναμης, ενώ ο 3.8 V6 twinturbo θα είναι πρακτικά ίδιος με αυτόν του GT-R του 1 εκατομμυρίου, αποδίδοντας 720 ίππους και 780 Nm ροπής!
Διαβάστε επίσης: Πώς κρατιέται Nissan GT-R με 225.308 χλμ.; (+video)
Μάλιστα, το Final Edition θα είναι ακόμα πιο συλλεκτικό από αυτό που σχεδίασε η Italdesign. Μόλις 20 σχεδιάζει να κατασκευάσει η Nissan για το 2022, έναντι των 50 GT-R50. Το αντίτιμο, πάντως, θα είναι σαφώς μικρότερο. Από τα 125.750.000 γεν (1 εκατ. ευρώ, δηλαδή) του R50, το Final Edition θα κοστίζει περίπου το 1/3 – ήτοι 40 εκατομμύρια γεν, ή 318.141 ευρώ.
Δείτε ακόμα: Το GT-R «διδάσκει» Corvette και AMG GT 63 S (+video)