Τα απολύτως τυπικά απομένουν για τη μετάβαση του Audi R8 στην ηλεκτρική εποχή. Οι Γερμανοί επί της ουσίας επιβεβαίωσαν πριν λίγες ημέρες, αυτό που ακουγόταν εδώ και καιρό. Πριν μας αφήσει, ωστόσο, το θερμικό υπεραυτοκίνητο από το Ίνγκολσταντ θα βγάλει μια τελευταία κραυγή από τον V10 του. Ενδεχομένως, την πιο δυνατή μέχρι σήμερα.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο βρετανικό Top Gear, ο επικεφαλής εξέλιξης των μοντέλων RS υποστήριξε πως έχουμε ακόμα να περιμένουμε πράγματα από το υπάρχον R8: «Αυτό που μπορώ να πω, είναι ότι έχουμε σχέδια να κάνουμε περισσότερα. Σίγουρα θα υπάρξουν κι άλλες εκδόσεις του σημερινού R8. Κι όπως διαπιστώνετε από την πισωκίνητη εκδοχή του, προσπαθούμε να είμαστε fun to drive», είπε ο Sebastian Grams. Τι σημαίνουν τα λεγόμενα του Γερμανού;
Σύμφωνα με τους Άγγλους, ότι εξελίσσεται η πιο απόλυτη μορφή του κεντρομήχανου Audi. Πιθανότατα με την κίνηση πίσω, όπως υπαινίχθηκε ο Grams, και με βάση το αγωνιστικό LMS GT4. Δεν θα ήταν υπερβολή να περιμένουμε, λοιπόν, κάτι σαν την πισωκίνητη βερσιόν του R8 Quattro Performance, όπου ο 5.2 FSI V10 παράγει 620 ίππους και 580 Nm. Φανταστείτε αυτό το R8, με χαμηλότερο βάρος, κίνηση αποκλειστικά πίσω και αεροδυναμικό πακέτο παρμένο από το GT4. Οποίο καλύτερο «αντίο»;
Η τιμή αναμένεται να αγγίξει αστρονομικά επίπεδα καθώς αφενός η παραγωγή θα είναι περιορισμένη, αφετέρου θα μιλάμε για το τελευταίο και πιο ακραίο βενζινοκίνητο R8. Λίγο θα νοιαστούν, βέβαια, οι απανταχού εκατομμυριούχοι συλλέκτες.