Έρχεται πισωκίνητο σεντάν 350 ίππων από τη Mazda;

  • mazda piswkinito sedan
  • mazda piswkinito sedan2
  • mazda piswkinito sedan3
  • mazda piswkinito sedan7
  • mazda piswkinito sedan8
  • mazda piswkinito sedan4
  • mazda piswkinito sedan5
  • mazda piswkinito sedan6
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2019/08/mazda-piswkinito-sedan.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2019/08/mazda-piswkinito-sedan2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2019/08/mazda-piswkinito-sedan3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2019/08/mazda-piswkinito-sedan7.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2019/08/mazda-piswkinito-sedan8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2019/08/mazda-piswkinito-sedan4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2019/08/mazda-piswkinito-sedan5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2019/08/mazda-piswkinito-sedan6.jpg

Κατά την φημολογία που αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς από την Ιαπωνία, όχι μόνο έρχεται αλλά θα κάνει ντεμπούτο στην επερχόμενη Έκθεση του Τόκιο, τον προσεχή Οκτώβρη.

Δείτε ακόμα: H Mazda θέλει να επαναφέρει το MX-3!

Το πιθανολογούμενο νέο μοντέλο θα αποτελεί την έκδοση παραγωγής του φαντασμαγορικού πρωτότυπου Vision Coupe (φωτογραφίες του οποίου βλέπουμε), που παρουσιάστηκε στην Έκθεση του Τόκιο προ διετίας και άφησε το κοινό με το στόμα ανοιχτό. Το Vision Coupe αποτέλεσε την εξέλιξη του RX Vision, που έκανε πρεμιέρα το 2015, και συνέχισε να ρίχνει νερό στον μύλο της κουβέντας περί επιστροφής των περιστροφικών σπορ μοντέλων της Mazda. Η έκδοση παραγωγής του Vision Coupe (ακούγεται πως θα ονομάζεται 9) δεν θα έχει κινητήρα Wankel -αρχικά τουλάχιστον-, όμως σπορ θα είναι και με το παραπάνω.

Υπεύθυνοι για αυτό θα είναι η ολοκαίνουργια πισωκίνητη πλατφόρμα που εξελίσσει η φίρμα από την Χιροσίμα, από κοινού με μια γενιά 3λιτρων εξακύλινδρων εν σειρά κινητήρων SKYACTIV-X και SKYACTIV-D. Κάτω από το καπό θα τοποθετηθεί -επίσης αρχικά- ο βενζινοκινητήρας που θα συνδυάζεται με ήπιο ή και plug-in υβριδικό σύστημα, απόδοσης 350 ίππων! Τουλάχιστον έτσι υποστηρίζει το ιαπωνικό site Best Car, που έφερε το θέμα στην επιφάνεια. Μάλιστα δεν θα είναι η μόνη, καθώς η Toyota φέρεται να θέλει την εν λόγω αρχιτεκτονική για τα επόμενα Lexus IS και GS, ενώ δεν αποκλείεται και ένα νέο σπορ κουπέ κάτω από το RC, εν είδει πολυτελούς Supra!

Διαβάστε επίσης: Γιατί ο κινητήρας του Mazda RX-7 είναι καλύτερος από του RX-8; (+video)

Οι πηγές του Best Car τοποθετούν το χρονοδιάγραμμα παρουσίασης κάπου μεταξύ 2020 και 2022. Ενδεχομένως το αυτοκίνητο να παρουσιαστεί σε 2 μήνες, αλλά το λανσάρισμά του να ακολουθήσει αργότερα. Και η αγωνία μεγαλώνει!

Get it on Google Play Download on the App Store