Η Toyota έχει ακόμα πολλά πράγματα να δώσει στο GR Yaris, ώστε να μην αισθάνεται παραμελημένο μετά την παρουσίαση του μεγαλύτερου και ισχυρότερου GR Corolla. Για την ακρίβεια, οι Ιάπωνες σκοπεύουν να δώσουν το πιο δυνατό μοτέρ του κορυφαίου Corolla στην πιο σκληροπυρηνική μορφή του αντίστοιχου Yaris.
Ο αρχιμηχανικός της Gazoo Racing, Naoyuki Sakamoto, έκανε μεγάλες δηλώσεις στο βρετανικό Autocar, ανακοινώνοντας ουσιαστικά το επικείμενο λανσάρισμα του GR Yaris Morizo Edition. Ο Sakamoto ανέφερε πως ο κινητήρας του GR Corolla Morizo, που παράγει +30 Nm σε σχέση με εκείνον του απλού GR Corolla, θα πάρει θέση στο μηχανοστάσιο του μικρότερου τέκνου της Gazoo Racing. Συν τοις άλλοις, αποκάλυψε πως η έκδοση που θα φιλοξενήσει το ισχυρότερο μοτέρ δεν θα διαθέτει πίσω καθίσματα και θα είναι ακόμα πιο hardcore.
Με άλλα λόγια, ο 1.600άρης τρικύλινδρος τούρμπο των 304 ίππων και 400 Nm θα μπει κάτω από το καπό του GR Yaris GRMN, που αυτή τη στιγμή είναι ό,τι πιο σκληροπυρηνικό υπάρχει στην γκάμα του ιαπωνικού hot hatch. Το GR Corolla Morizo εξάλλου, κατά μια έννοια είναι η ανάλογη έκδοση του μεγαλύτερου μοντέλου. Το GR Yaris GRMN ζυγίζει 30 κιλά λιγότερο από το απλό GR Yaris και 10 από το Circuit Pack (1.250 κιλά το GRMN, 1.260 το Circuit Package, 1.280 το GR), οπότε ο συνδυασμός του με τον G16E-GTS των 304 ίππων θα μας δώσει ένα τετρακίνητο Yaris στα 4,1 κιλά ανά ίππο!
O Sakamoto μίλησε επίσης για την εξέλιξη του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, που θα έρθει να προστεθεί στη γκάμα του απλού GR Yaris. Υπογράμμισε πως η διάταξη θα είναι κλασική, με μετατροπέα ροπής, και όχι διπλού συμπλέκτη, όπως φερ’ ειπείν η αντίστοιχη μετάδοση της Hyundai (στο i30 N).