Η ελληνική αντιπροσωπεία της Suzuki ρίχνει τις τιμές όλων των εκδόσεων του νέου Swift κατά 1.000 ευρώ, ανεξαρτήτως συνδυασμού κινητήρα – κιβωτίου ταχυτήτων και επιπέδου εξοπλισμού. Ως εκ τούτου, νέα αρχική τιμή είναι οι 17.450 ευρώ (18.450 ευρώ πριν), η οποία είναι από τις χαμηλότερες της κατηγορίας και ακόμα πιο συμφέρουσα από πριν, συγκριτικά με άλλα supermini.
Από την αρχική έκδοση 1.2 Hybrid 82 PS GL, το νέο και αισθητά αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς, Swift εφοδιάζεται με όλο το σύγχρονο πακέτο ασφαλείας και ανέσεων. Αναλυτικότερα περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου και υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας. Στάνταρ είναι ακόμα το σύστημα πολυμέσων με 9άρα οθόνη και πλοήγηση, η κάμερα οπισθοπορείας και οι αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, συν όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες και air condition με ψηφιακή οθόνη.
Στο μεσαίο επίπεδο GL+ εκκινεί από τις 18.530 ευρώ και επιπλέον του GL διαθέτει: ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, φιμέ πίσω παράθυρα, δερμάτινο τιμόνι, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, περισσότερα ηχεία, επιπλέον θύρες USB και ρυθμιζόμενο σε ύψος κάθισμα οδηγού. Ανώτερο σε εξοπλισμό είναι το Swift GLX, με δίχρωμες ζάντες, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες και αυτόματο κλιματισμό, στην τιμή των 20.250 ευρώ. Εκτός από το δικίνητο Swift διατίθεται και τετρακίνητο, σε τιμές που ξεκινούν από 19.600 ευρώ το GL και από 20.680 ευρώ και 22.250 ευρώ τα GL+ και GLX. Το αυτόματο με το CVT κιβώτιο ταχυτήτων είναι μόνο 2WD και προσφέρεται στα επίπεδα εξοπλισμού GL+ (από 20.330 ευρώ) και GLX (από 22.250 ευρώ).
Μοναδική επιλογή κινητήρα αφορά το νέο τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό σύνολο των 1.2 λτ., με την ισχύ των 82 ίππων στις 5.700 σ.α.λ. και τη ροπή των 112 Nm στις 4.500 σ.α.λ. Επιπλέον, λαμβάνει έξτρα δύναμη 3 ίππων και 60 Nm από το ήπια υβριδικό σύστημα των 12 Volt. Η ελαστικότητα που επιδεικνύει είναι πολύ καλή σε αστικές συνθήκες, ενώ μεγάλο ατού είναι η πολύ χαμηλή μεικτή κατανάλωση των 5,2 λτ./100 χλμ. Επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ. (11,9 δλ. με το CVT) και εκπέμπει 98 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).