H κορεάτικη μάρκα παρουσίασε στην έκθεση της Φρανκφούρτης το πρωτότυπο ηλεκτρικό μοντέλο 45 ΕV, το οποίο αποτελεί φόρο τιμής για το μοντέλο του 1974, το Pony Coupe Concept.
Όπως δηλώνει και το νούμερο στην ονομασία του νέου πρωτότυπου ηλεκτρικού, είναι για τα 45 χρόνια από την παρουσίαση του Pony Coupe Concept, προλογίζοντας παράλληλα την νέα εποχή για τα μοντέλα της Hyundai τα οποία θα έχουν ως βάση τους τον ηλεκτρισμό.
Δείτε ακόμα: Hyundai Veloster N ETCR: Hλεκτρικό πισωκίνητο αγωνιστικό!
Επιπλέον, το όνομα οφείλεται εν μέρει στη γωνία 45 μοιρών που σχηματίζεται στο εμπρός και πίσω μέρος, δημιουργώντας έναν ρόμβο, που η Hyundai αναφέρει ότι απεικονίζει την σχεδιαστική κατεύθυνση των μελλοντικών ηλεκτρικών μοντέλων. Το αμάξωμα ξεχωρίζει με τις έντονες ακμές του, ενώ το εμπρόσθιο μέρος του 45 EV θα σας κεντρίσει το βλέμμα με την λεπτή φάσα που εκτείνεται από άκρη σε άκρη, αλλά και με τα LED φωτιστικά σώματα. Χαριτωμένη πινελιά, κάτω αριστερά στον προφυλακτήρα υπάρχει φωτιζόμενος ο αριθμός του μοντέλου (45). Ίδια φιλοσοφία υπάρχει και για την κατασκευή των πίσω φωτιστικών σωμάτων, με την πίσω πινακίδα να έχει αντικατασταθεί με κάτι που λειτουργεί ως οθόνη, ενώ οι πλαϊνοί καθρέπτες απουσιάζουν. Έχουν αντικατασταθεί από το σύστημα Camera Monitoring System που χρησιμοποιεί κρυφές κάμερες για να αποτυπώνουν τα τεκταινόμενα του δρόμου και οι οποίες χρησιμοποιούνται και για τις λειτουργίες της αυτόνομης οδήγησης. Ανοίγοντας τις συρόμενες πόρτες εμπρός και πίσω, συναντάμε το φουτουριστικό εσωτερικό του Hyundai 45 EV.
Διαβάστε επίσης: Ακόμα πιο «άγριο» το Hyundai i30 N Project C
Όπως άλλωστε ήταν αναμενόμενο, η καμπίνα επιβατών είναι φουλ της τεχνολογίας, όπου μια τεράστια οθόνη που εκτείνεται στο ταμπλό, έχει αναλάβει να απεικονίζει τον πίνακα οργάνων, αλλά και τις λειτουργίες του συστήματος infotainment. Τα υλικά που κυριαρχούν στην καμπίνα είναι το ξύλο, το ύφασμα και το δέρμα, δημιουργώντας έτσι έναν χώρο που οδηγός και επιβάτες θα μπορούν να περάσουν άνετα κι ευχάριστα το χρόνο τους, ενώ στη διάθεσή τους έχουν και τέσσερις πολυθρόνες για τη μεταφορά τους. Οι εμπρός μάλιστα στρίβουν προς τα έξω ώστε να διευκολύνουν την έξοδο των επιβατών. Λεπτομέρειες για τις τεχνικές προδιαγραφές του ηλεκτρικού συστήματος που κινεί το πρωτότυπο Hyundai δεν δόθηκαν στη δημοσιότητα!