Όταν πέρσι το καλοκαίρι η Hyundai παρουσίαζε τα πρωτότυπα RN22e και N Vision 74, όλοι κάναμε την ίδια σκέψη: «πότε – και αν- θα μπουν στην παραγωγή;» Η απάντηση στο ερώτημα έρχεται από τους ίδιους τους Κορεάτες, τουλάχιστον για το N Vision 74.
Το «φτερωτό Pony», όπως αποκαλείται από πολλούς λόγω αεροτομής και σχεδιαστικής επιρροής από το ιστορικό Hyundai, αναφέρεται σε όνομα που κατοχύρωσε πριν λίγες μέρες η Hyundai, στο Ευρωπαϊκό Γραφείο Ευρεσιτεχνίας και Πνευματικών Δικαιωμάτων. Συγκεκριμένα, η ονομασία «N74». Βλέπουμε δηλαδή ότι συγκριτικά με το πρωτότυπο αποχωρεί το «Vision», χαρακτηρισμός που χρησιμοποιείται κατά κόρον από τις αυτοκινητοβιομηχανίες concept cars. Το όραμα ετοιμάζεται να γίνει πράξη, λοιπόν, κρίνοντας από τις ενέργειες των Κορεατών. Περισσότερες πληροφορίες δεν υπάρχουν, ωστόσο το φαρδύ αμάξωμα και το αγωνιστικών προδιαγραφών αεροδυναμικό πακέτο δύσκολα θα τα δούμε να μεταφέρονται από το concept car.
Άγνωστο παραμένει και το κινητήριο σύνολο, που θα αναλάβει να δώσει ζωή στο αναγεννημένο Pony Coupe. Το N Vision 74 χρησιμοποιεί μια υβριδική διάταξη ηλεκτρικού σε συνδυασμό με κυψέλες καυσίμου, όπου την παραγωγή ρεύματος αναλαμβάνει η διάσπαση του υδρογόνου (FCEV). Δυο ηλεκτροκινητήρες (ένας εμπρός, ένας πίσω) παράγουν συνδυαστικά 680 ίππους και 900 Nm, τροφοδοτούμενοι από μπαταρία 62,4 kWh και εξασφαλίζοντας 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4,0 δλ., με την τελική να περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.
Το νέο Pony Coupe, ωστόσο, δεν αποκλείεται να κινείται από κανονικό κινητήρα εσωτερικής καύσης, με τον -γνωστό από τα Genesis και το Kia Stinger GT– 3.3 V6 twiturbo των 375 ίππων να είναι ένας από τους βασικούς υποψηφίους. Το ίδιο ισχύει για τον 2.0λιτρο τούρμπο των 280 ίππων, που ξέρουμε από τα Hyundai N. Όποιο μοτέρ και να φοράει πάντως, όλα δείχνουν πως θα είναι πισωκίνητο!