Η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.E. παρουσίασε τη νέα έκδοση του επιτυχημένου επαγγελματικού της NV300, η οποία προσανατολίζεται στην διανομή φαρμακευτικού υλικού.
Συγκεκριμένα, η ελληνική εισαγωγική εταιρία διασκεύασε τον χώρο φόρτωσης ενός NV300 σε θάλαμο ψυγείου, τηρώντας στο ακέραιο τις αυστηρές προδιαγραφές που προβλέπονται για οχήματα διανομής φαρμακευτικού υλικού. Στον χώρο φόρτωσης έχει τοποθετηθεί μόνωση με panels πάχους 50mm, κατασκευασμένα σε πρέσα κενού προκειμένου να εξασφαλιστεί η απουσία αέρα. Το ψυκτικό μηχάνημα είναι της THERMO KING, διαιρούμενου τύπου, με τον συμπιεστή τοποθετημένο στον χώρο της μηχανής, ο οποίος παίρνει κίνηση από τον κινητήρα του αυτοκινήτου.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Nissan Micra 0.9 λτ. Turbo 90 PS
Το εσωτερικό περίβλημα των πάνελ είναι κατασκευασμένο με πολυεστερικό φύλλο πάχους 1,8 χιλ., κατάλληλο για να έρχεται σε επαφή με φάρμακα και διασφαλίζοντας την διατήρηση των κατάλληλων συνθηκών για τη μεταφορά τους. Το πάνελ του πατώματος αποτελείται από πολυουρεθάνη, κόντρα πλακέ και πολυεστερική ρητίνη, ενισχυμένη με ίνες fiber-glass. Επίσης είναι πλήρως στεγανοποιημένο, ενώ όλες οι σφραγίσεις εσωτερικά έχουν γίνει με πολυουρεθανική αρμόκολλα. Οι πίσω πόρτες φέρουν ειδική μόνωση, ενώ και η οροφή έχει ενισχυθεί προκειμένου να δεχθεί την εγκατάσταση του ψυκτικού μηχανήματος. Ο εσωτερικός φωτισμός είναι τύπου LED και η εγγύηση της μόνωσης ανέρχεται στα 3 έτη.
Διαβάστε επίσης: Το ελληνικό Lancer Evo IX ουρλιάζει στις 13.000 σ.α.λ. (+video)
Το «φαρμακευτικό» ΝV300 διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό ABS, air condition, αερόσακους οδηγού-συνοδηγού, ράδιο cd με Bluetooth, ηλεκτρικά παράθυρα/κλειδαριές/καθρέπτες, μεταλλικό διαχωριστικό (με τζάμι) μεταξύ θαλάμου οδήγησης και χώρου φόρτωσης, πλαϊνές συρόμενες πόρτες φόρτωσης και άγκιστρα στο δάπεδο του χώρου φόρτωσης, πίσω ανοιγόμενες πόρτες με θερμαινόμενο τζάμι, υαλοκαθαριστήρες και δυνατότητα ανοίγματος 180 μοιρών, ενώ υπάρχει και παροχή 12V στο χώρο φόρτωσης.
Ο κινητήρας του είναι ο ντίζελ 1.6 dCi των 125 ίππων, με στάνταρ φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων και με σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων (SCR), αποτελούμενο από διάλυμα ουρίας AdBlue. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου 6τάχυτου κιβωτίου.