Το να πετύχει κανείς στο δρόμο παρκαρισμένη, τη θρυλική και πιο δημοφιλή, τέταρτης γενιάς Toyota Supra και μάλιστα στην Ελλάδα, με ελληνικές πινακίδες, είναι σίγουρα πολύ σπάνιο.
Δείτε ακόμη: Νέα Toyota Supra με 2.0 λτ. turbo κινητήρα
Όπως επίσης, είναι αδύνατο να περάσει απαρατήρητη (εξαιρούνται όσοι αντιμετωπίζουν τα αυτοκίνητα ως απλά μέσα μεταφοράς). Και μόνο η θέα του πίσω μέρους με την τεράστια «φτερούγα» τραβάει αμέσως τα βλέμματα και προκαλεί κεφαλογυρίσματα. Αναμφίβολα, ο οδηγός της δεν θα νιώθει και τόσο άνετα όταν θα τον κοιτούν στο δρόμο, ενώ δεν θα είναι λίγοι αυτοί που θα ρωτούν για το αυτοκίνητο.
Η συγκεκριμένη παράλληλα Toyota Supra έχει διατηρήσει σε μεγάλο βαθμό την εργοστασιακή της κατάσταση και ο ευτυχής κάτοχός του θα την προσέχει σαν τα μάτια του. Λαμπερή, καθαρή, χωρίς πολλές after market προσθήκες, είναι σίγουρα το όνειρο πολλών φίλων της αυτοκίνησης.
Δείτε ακόμη: Στο δυναμόμετρο Toyota Supra 400 ίππων (+video)
Σχετικά με το τι υπάρχει κάτω από το καπό της, μόνο ο ιδιοκτήτης της το γνωρίζει. Αν έχει διατηρήσει τον εργοστασιακό κινητήρα, ακόμα μετράει πολύ στο δρόμο. Ο 3.0 λτ. twin-turbo με ισχύ 330 ίππων στις 5.600 σ.α.λ. και ροπή 400 Nm στις 4.800 σ.α.λ. επιτάχυνε την Supra στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ.
Εμείς ευχόμαστε καλά και ασφαλή χιλιόμετρα, να την χαίρεται και να την κυκλοφορεί στους δρόμους και όχι να την έχει κλεισμένη μέσα σε ένα γκαράζ, όπως κάνουν άλλοι για να μην… σκονιστεί και βραχεί.
Δείτε ακόμη: Αγωνιστική Toyota Supra σαπίζει στο δρόμο