Θρίαμβος της Toyota στον 24ωρο αγώνα αντοχής στο Le Mans, καθώς τα ιαπωνικά πρωτότυπα κατέλαβαν τις δυο πρώτες θέσεις του βάθρου. Το TS050 Hybrid με το νούμερο 8, των Kazuki Nakajima-Fernando Alonso-Sebastien Buemi, πήρε τη νίκη μετά από 388 γύρους και μέση ωριαία ταχύτητα 248,2 χλμ/ώρα.
Δείτε ακόμα: Οδηγούμε το νέο Toyota Aygo στη Δανία
Tο ταχύτερο πέρασμα του αγώνα λίγο έλειψε να καταρρίψει το ρεκόρ αγώνα, καθώς το TS050 Hybrid κάλυψε τα 13,6 χλμ. του Circuit de la Sarthe σε 3:17.658., 2 μόλις δέκατα πίσω από το 3.17.475 που σημείωσε ο Andre Lotterer το 2015, πίσω από το τιμόνι του Audi R18 TDI. Κατά την διάρκεια των δοκιμαστικών, o Nakajima συνέτριψε το απόλυτο ρεκόρ πίστας με 3.15.377. To δεύτερο TS050 των Kamui Kobayashi (άλλος ένας πρώην πιλότος της Formula 1, μετά τους Kazuki Nakajima και Sebastien Buemi), Mike Conway και Jose Maria Lopez τερμάτισε 2 γύρους πίσω, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε η ιδιωτική συμμετοχή του Rebellion R13-Gibson με πλήρωμα τους Gustavo Menezes, Mathias Beche και Thomas Laurent.
Διαβάστε επίσης: 3 Toyota GT86 αφιερωμένα στο Le Mans (+video)
Η Toyota έγινε η δεύτερη ιαπωνική εταιρία και πρώτη μετά από 27 χρόνια, και την Mazda με το 787Β, που κερδίζει τον ιστορικό αγώνα. Κάτι που θα μπορούσε να είχε συμβεί το 2016, όταν οι Ιάπωνες άγγιξαν την «πηγή» αλλά ένα μηχανικό πρόβλημα στο TS050 Hybrid των Kazuki Nakajima-Anthony Davidson-Sebastien Buemi, οδήγησε σε μια τραγική εγκατάλειψη στον τελευταίο γύρο των 24 Ωρών του Le Mans.