Η Peugeot διαθέτει μια μεγάλη γκάμα αυτοκινήτων στην Ευρώπη, καλύπτοντας ένα ευρύ σύνολο καταναλωτών. Από το μικρότερο 208, τα SUV 2008, 3008 και 5008, το νέο 308, το μεσαίο 508 και τα βαν. Ωστόσο δεν είναι και τα μόνα μοντέλα της γαλλικής φίρμας ανά τον κόσμο, καθώς στην τεράστια αγορά της Κίνας διατίθεται και το άγνωστο σε εμάς, μικρομεσαίο σεντάν 408.
Όπως και το πρώτης γενιάς που λανσαρίστηκε το 2010, έτσι και το υπάρχον δεύτερης γενιάς που παρουσιάστηκε το 2014 και ανανεώθηκε το 2018 αποτελεί ουσιαστικά την σεντάν εκδοχή του προγενέστερου 308. Άλλωστε βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα και μοιάζει με αυτό στο εμπρός τμήμα του αμαξώματός του. Όμως από εκεί και πίσω διαφέρει σημαντικά, όπως επίσης και στο εσωτερικό.
Το 408 είναι πολύ πιο μακρύ από το 308, αφού έχει μήκος 4.750 χλστ. και μεταξόνιο 2.730 χλστ. (έναντι 4.253 χλστ. και 2.620 χλστ. το 5θυρο Peugeot). Εύλογα διαθέτει πολύ μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές (455 λτ.). Το ταμπλό του 408 είναι τελείως διαφορετικό στο πάνω μέρος του από τα πιο σύγχρονα Peugeot i-cockpit και υιοθετεί μια πιο κλασική δομή. Όμως το κάτω μέρος του, όπως και οι επενδύσεις των θυρών είναι όμοιες με εκείνες του 2ης γενιάς 308.
Για την κίνηση του 408 φροντίζουν δύο γνώριμα μηχανικά σύνολα βενζίνης. Στη βάση τοποθετείται ο 3κύλινδρος turbo των 1.2 λτ. ισχύος 136 ίππων και 230 Nm ροπής και πιο πάνω βρίσκεται ο 1.600άρης turbo των 170 ίππων και 250 Nm ροπής. Η μετάδοση στους εμπρός τροχούς γίνεται μέσω αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων.
Οι τιμές για το 408 των 1.2 λτ. ξεκινούν στην Κίνα από 119.700 γουάν και για το 1.6 λτ. από 139.700 γουάν (σημερινή ισοτιμία 17.240 και 20.120 ευρώ αντίστοιχα).