Το Renault Captur δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Ένα από τα πιο επιτυχημένα compact crossover της ευρωπαϊκής αγοράς, που διακρίνεται για την εντυπωσιακή του σχεδίαση και μόλις παρουσιάστηκε στη 2η γενιά του. Το Kaptur, όμως; Από που κρατάει η «σκούφια» του;
Διαβάστε επίσης: Ταξιδέψαμε στη Μύκονο με το νέο Renault Captur
Καταρχάς να διευκρινίσουμε πως οι Γάλλοι δεν κάνουν κάποιου είδος λογοπαίγνιο, με τα γράμματα «C» και «Κ» (βλέπε Mortal Kombat). Captur και Kaptur είναι διαφορετικά αυτοκίνητα, αλλά στην ουσία το ίδιο! Μπερδευτήκατε; Εξηγούμεθα ευθύς αμέσως. Το ολοκαίνουργιο Captur βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B, μαζί με τα νέα Clio και Nissan Juke. Το μοντέλο που διαδέχτηκε, βασιζόταν στην B (προηγούμενο Clio, πρώτο Nissan Juke). To Kaptur τώρα, είναι κάτι ενδιάμεσο. Ουσιαστικά πρόκειται για το προηγούμενο Captur, αλλά με μεγαλύτερο μεταξόνιο και μήκος, απευθυνόμενο στις αναπτυσσόμενες αγορές (Ρωσία, Βραζιλία, Ινδία και ούτω καθεξής).
Βασίζεται σε μια επιμηκυσμένη εκδοχή του πατώματος B, ονόματι B0 (και πλέον B0+), που χρησιμοποιείται και από τις Dacia (Duster, Sandero)/ Lada (XRAY, Largus). Φτάνει τα 4.333 χλστ. σε μήκος και 2.673 χλστ. σε μεταξόνιο, όντας 211 χλστ. μακρύτερο και με 67 χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο σε σχέση με το απερχόμενο Captur. Για την ακρίβεια, είναι μακρύτερο ακόμα και από το νέο (4.230 χλστ. μήκος, 2.630 χλστ. μεταξόνιο). Παρουσιάστηκε το 2016 και πριν λίγες μέρες, η Renault παρουσίασε την αναβαθμισμένη εκδοχή του.
Δείτε ακόμα: Γνωρίζετε ποιο είναι το νέο Toyota Glanza;
Εμφανισιακά άλλαξαν ελάχιστα. Λίγο περισσότερο χρώμιο στη μάσκα, νέα σχέδια σε ζάντες, εμπλουτισμένη παλέτα και τέλος. Μηχανικά όμως, οι Γάλλοι (ή Ρώσοι, καλύτερα) υποστηρίζουν πως υπάρχουν αναβαθμίσεις στο 55% των μερών. Το ηλεκτρικό τιμόνι είναι εντελώς αναθεωρημένο, οι ρυθμίσεις της ανάρτησης βελτιωμένες, ωστόσο το μεγαλύτερο νέο είναι η προσθήκη του 1.3 TCe των 150 ίππων. Συνδυάζεται αποκλειστικά με το κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης X-Tronic και προαιρετικά, με σύστημα τετρακίνησης. Η βασική έκδοση απαρτίζεται από έναν ατμοσφαιρικό 1.600άρη 114 ίππων, που διατίθεται τόσο με το CVT όσο και με κλασικό 5άρι χειροκίνητο, αλλά μόνο ως μπροστοκίνητο.
Οι τιμές ξεκινούν από τα 1.020.000 ρούβλια (12.487 ευρώ) για το 1.6 και τα 1.260.000 (15.424 ευρώ) για το 1.3 TCe. Η τετρακίνηση προσθέτει μόλις 75.000 ρούβλια (918 ευρώ), φτάνοντας συνολικά τα 1.335.000 (16.342 ευρώ). Για την κορυφαία Edition One των φωτογραφιών, που διατίθεται μόνο με τον 1.300άρη τούρμπο, οι τιμές φτάνουν στα 1.440.000 ρούβλια (17.656 ευρώ) για το δικίνητο και τα 1.515.000 (18.576) για το τετρακίνητο.