Η Subaru πάντοτε διατηρούσε τη δική της φιλοσοφία γύρω από την κατασκευή αυτοκινήτων, αδιαφορώντας πολλές φορές για τις παγκόσμιες τάσεις. Μια διαφορετικότητα που οι «Πλειάδες» εκφράζουν μέσα από την χρήση boxer σε ολόκληρη την γκάμα, σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive. Από ό,τι φαίνεται όμως, ακόμα και οι πλέον σκληροπυρηνικοί/παραδοσιακοί στο τέλος υποκύπτουν.
Διαβάστε επίσης: Το ανεπανάληπτο σερί πωλήσεων της Subaru
Σύμφωνα με ιαπωνικά δημοσιεύματα -του CarSensor για την ακρίβεια- η φίρμα από το Εμπισού ετοιμάζει μια νέα γενιά downsized boxer, προκειμένου να αυξήσει την εμπορικότητα των μοντέλων της και -κυρίως- να μην αντιμετωπίσει προβλήματα με τις περιβαλλοντικές νόρμες. O ένας εξ αυτών βρίσκεται ήδη στην αγορά, με τη μορφή του υπερτροφοδοτούμενου 2.4 που συναντάμε κάτω από το καπό των Ascent, Legacy και Outback (260 ίπποι και 376 Nm). Οι Ιάπωνες υποστηρίζουν πως στο εγγύς μέλλον, θα πλαισιωθεί από δύο ακόμα σύνολα.
Το ένα θα είναι 1.8 λίτρων, με σκοπό να πάρει θέση στα μηχανοστάσια των Forester και Levorq. Το δεύτερο είναι το μοναδικό μοντέλο από τη σημερινή γκάμα που έχει τούρμπο μοτέρ κάτω των 2 λίτρων, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τον 1.600άρη των 170 ίππων. Τα μεγάλα νέα αφορούν έναν 1.500άρη τούρμπο, που θα εξελιχτεί ώστε να αποτελέσει την καρδιά του επόμενου Impreza. Ένα μοτέρ που θα διαδεχθεί τον σημερινό ατμοσφαιρικό των 2 λίτρων και αναμένεται να δώσει άλλο εμπορικό αέρα το μικρομεσαίο της Subaru, ενώ δεν αποκλείεται να τοποθετηθεί και στο επόμενο Forester.
Δείτε ακόμα: Γιατί αυτό το Subaru Impreza πωλείται 325.000 ευρώ;
Για το φλέγον ζήτημα του WRX STI, οι πληροφορίες θέλουν τον διάδοχο με τον προαναφερθέντα 2.4 και απόδοση πάνω από 400 ίππους. Συγκεκριμένα ακούγεται πως το WRX θα κυμαίνεται μεταξύ 280 και 330 ίππων, με το STI να ξεπερνάει το φράγμα των 400 ίππων, φτάνοντας ενδεχομένως μέχρι τους 420! Για να αντιληφθούμε το μέγεθος της βελτίωσης, αρκεί να αναφέρουμε πως το σημερινό αποδίδει 310 ίππους και 410 Nm ροπής, με το επόμενο να τοποθετείται μίνιμουμ στα 489 Nm!
Διαβάστε επίσης: Νέο και «κοφτερό» Subaru WRX S4 STI Sport Sharp
Εκτός των WRX και WRX STI, ο 2.4 τούρμπο προγραμματίζεται και για τα επόμενα BRZ/GT86, με την απόδοση να περιορίζεται στα 300-310 άλογα ελέω πισωκίνησης.
Αναφορικά με τα κιβώτια, το μόνο σίγουρο είναι ότι το 6άρι χειροκίνητο δεν θα έχει πρόβλημα. Από εκεί και πέρα, η Subaru προσφέρει το CVT Lineartronic. Ένα σύστημα που ούτε θα συνάδει με τις δυνατότητες των κινητήρων, ούτε συλλέγει τα πιο θετικά σχόλια γενικά. Οπότε δεν αποκλείεται να δούμε κάποιο ολοκαίνουργιο αυτόματο κιβώτιο, είτε κλασικό είτε διπλού συμπλέκτη. Ως καταληκτική ημερομηνία ορίζεται το 2022.