BMW και MotoGP διατηρούν ισχυρούς δεσμούς, που έχουν σφυρηλατηθεί σε βάθος 20ετίας. Τα αυτοκίνητα της βαυαρικής εταιρίας πλαισιώνουν την κορυφαία διοργάνωση σε δυο τροχούς, λειτουργώντας ως Safety Cars, ιατρικά και οχήματα υποστήριξης στους αγώνες.
Πέρα από το διοργανωτικό σκέλος, εδώ και 19 χρόνια η BMW προσφέρει ένα δωράκι στο τέλος της σεζόν, στον αναβάτη που θα πετύχει τα καλύτερα αποτελέσματα στις κατατακτήριες δοκιμές. Για φέτος, η κορδέλα μπαίνει στην ισχυρότερη «Μπέμπα» παραγωγής όλων των εποχών: τη M5 CS. Ο αναβάτης που θα βρεθεί τις περισσότερες φορές στην πρώτη θέση της εκκίνησης, θα κερδίσει τη M5 των 636 ίππων σε Frozen Deep Green και με τις χρυσαφί 20άρες ζάντες.
Στο εσωτερικό συναντάμε δερμάτινες επενδύσεις Merino μαύρου χρώματος, με πινελιές Mugello Red και κόκκινες ραφές. Το ανθρακόνημα βρίσκεται παντού: από το ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και τις πόρτες, μέχρι τα μπάκετ καθίσματα που είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένα από carbon και φιλοξενούν φωτιζόμενα λογότυπα «M5». Μοναδική λεπτομέρεια η χάραξη του Nurburgring, που είναι ραμμένη στα προσκέφαλα.
Καπό, οροφή, καλύμματα καθρεπτών, splitter, διαχύτης και spoiler αποτελούνται από CFRP (Carbon Reinforced Polymer), ενώ έχει αφαιρεθεί και αρκετό κομμάτι από την ηχομόνωση. Συνολικά, η CS ζυγίζει 104 κιλά λιγότερο από την Competition (1.795 στο σύνολο). Σε συνδυασμό με τα 636 άλογα του 4.4 V8 twinturbo (από 625 της Competition), η CS ανακηρύσσεται υπερήφανα πέρα από ισχυρότερη, ταχύτερη BMW παραγωγής όλων των εποχών! Τα 2,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα είναι ό,τι συντομότερο έχουμε δει σε επιτάχυνση από το Μόναχο, με τον κόφτη τελικής εδώ να μετατοπίζεται στα 306 χλμ./ώρα.
Ο περσινός νικητής, Fabio Quartararo, είχε πάρει σπίτι του μια M2 CS. Το γκαράζ του θρύλου των MotoGP, Marc Marquez, όμως δεν το φτάνει ούτε στα όνειρά του. Ο 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, πήρε το M Award 7 σερί χρονιές (2013-2019). Κατά συνέπεια, κέρδισε ισάριθμες BMW: 2 M6 και από μία M4, M2, M3 CS, M4 CS και X4 M Competition.