Λίγες μέρες προτού ανοίξουν οι πύλες της Έκθεσης Αυτοκινήτου στο Παρίσι, οι επίσημες φωτογραφίες του νέου premium crossover της DS δεν έκαναν «υπομονή» και μας αποκαλύφθηκαν.
To DS 3 Crossback είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα CMP που εξέλιξαν από κοινού η PSA με την Opel, με τους διαδόχους των Peugeot 208 και Opel Corsa να είναι τα επόμενα στην σειρά προτεραιότητας. Λεπτομέρειες σχετικά με τα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν προς το παρόν, καθώς η διαρροή περιορίστηκε στο αισθητικό κομμάτι, ωστόσο θα πρέπει να περιμένουμε την πλήρη γκάμα των βενζινοκίνητων BlueTech και των ντίζελ BlueHDI. Αυτό που είναι σίγουρο έχει να κάνει με την παρουσία αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης, καθώς η CMP σχεδιάστηκε από «λευκή κόλλα» με γνώμονα την ανάπτυξη ηλεκτροκίνητων και μοντέλων. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, το Crossback E-Tense θα διαθέτει μια συστοιχία μπαταριών ιόντων-λιθίου 50kWh που θα εξασφαλίζει αυτονομία της τάξης των 450 χλμ./ώρα (πάντα σύμφωνα με τις νέες μετρήσεις WLTP). Προηγούμενες αναφορές κάνουν λόγο για έναν ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 115 ίππων, όμως θα πρέπει να περιμένουμε τα επίσημα στοιχεία για να μην υπάρχει αμφιβολία.
Δείτε ακόμα: DS 7 Crossback – Υβριδικό με 300 άλογα
Με πάσα βεβαιότητα, πάντως, μπορούμε να πούμε πως η νέα πρόταση της DS είναι από τα πιο ξεχωριστά σχήματα της κατηγορίας (και όχι μόνο). Κυριαρχούν οι ρευστές, κυματοειδείς γραμμές που ξεκινάνε από τον σχεδιασμό των φωτιστικών σωμάτων, συνεχίζουν στην διαμόρφωση του εμπρός προφυλακτήρα και κορυφώνονται στην καινοτομία των πίσω θυρών, στο ύψος της μεσαίας κολώνας, όπου κυριολεκτικά συναντάμε ένα κύμα να «χτυπάει» στο πλαίσιο της πόρτας. Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το σχήμα «V» που παίρνει μορφή στο προφίλ, αποτελώντας παραλλαγή του σχήματος της μάσκας. Η διχρωμία, επίσης, θα είναι παρούσα σε όλες τις εκδόσεις.
Διαβάστε επίσης: Tο πρώτο plug-in υβριδικό της Citroen είναι γεγονός (+video)
Πίσω τα πράγματα είναι ελαφρώς πιο «υποτονικά» με την μικρή αεροτομή στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, τα φουτουριστικά διάφανα φωτιστικά σώματα (προνόμιο του Ε-Τense) και τους αεραγωγούς στα πλαϊνά του προφυλακτήρα. Τέλος στο εσωτερικό υπάρχουν παντού «διαμάντια», με τους διακόπτες και τις ραφές στις δερμάτινες επενδύσεις να μιμούνται την μορφή του πολύτιμου λίθου.