Το οικονομικότερο σε τιμή και «ασθενέστερο» σε ισχύ, νέο Toyota Yaris με τον 1.000άρη κινητήρα έχει διαγραφεί εδώ και λίγο καιρό από το site της Toyota Ελλάς. Οι ενδιαφερόμενοι έχουν στη διάθεσή τους τα πιο δημοφιλή μηχανικά σύνολα 1.5 125 hp και 1.5 Hybrid 116 hp.
Από 17.180 ευρώ το φθηνότερο Yaris
Άλλωστε το Yaris με το μηχανικό σύνολο του 1.0 λτ. των 72 ίππων είχε και από την προγενέστερη γενιά του μοντέλου πολύ χαμηλή ζήτηση. Επίσης, στο υπάρχον Yaris η διαφορά στην τιμή του από την έκδοση 1.5 125 hp ήταν κοντά στα 1.000 ευρώ, οπότε ουσιαστικά δεν υπήρχε κάποιος ιδιαίτερος λόγος προτίμησής του. Συγκεκριμένα το Yaris 1.0 72 hp κόστιζε τελευταία από 16.020 ευρώ, ενώ το Yaris 1.5 125 hp στοιχίζει τώρα από 17.180 ευρώ. Παράλληλα το 1.000άρι Yaris είχε πάρα πολύ μικρή διαφορά σε τιμή και από το Aygo X (από 15.470 ευρώ).
Σχετικά με το φθηνότερο πλέον Yaris 1.5 125 hp, στη βασική έκδοση Active Steel διαθέτει τον εξής εξοπλισμό:
- 8 αερόσακους
- Αυτόματο φρενάρισμα
- Προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας
- Αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας
- Οθόνη αφής 7 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά
- Ηλεκτρικούς καθρέπτες
- Air condition
- Αισθητήρες φώτων
- Αυτόματη λειτουργία προβολέων
Δυνατός ο 1.500άρης κινητήρας
Το 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο των 1.5 λίτρων με τους 125 ίππους ξεχωρίζει για το τράβηγμά του από τις πολύ χαμηλές στροφές, θυμίζοντας turbo μοτέρ. Ωστόσο σε ταχύτητες εθνικής οδού και σε ανηφορικά τμήματα θα χρειαστούν κατεβάσματα ταχυτήτων, όταν ένα turbo μοτέρ 1.0-1.2 λτ. θα παραμείνει με την τελευταία σχέση μετάδοσης, λόγω της περισσότερης ροπής από χαμηλότερες στροφές. Οι επιδόσεις του από στάση είναι γρήγορες, όμως σε υψηλότερες στροφές μοναδική παραφωνία είναι ο κάπως αυξημένος θόρυβος. Στα ατού του νέου Yaris ανήκουν η ευελιξία, η ευκολία στην οδήγηση και η ευχάριστη οδική του συμπεριφορά.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.490 |
Ταχύτητες | 6 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 125/6.600 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 153/4.800-5.000 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,0 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 180 |
Κατανάλωση* (λτ./100 χλμ.) | 6,8 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 122 |
Βάρος (κιλά) | 1.040 |
*Κατανάλωση δοκιμής |
Νεανικό εσωτερικό με αρκετά καλή ποιότητα
Όπως εξωτερικά, έτσι και το εσωτερικό του νέου Toyota Yaris διακρίνεται το νεανικό του σχεδιασμό με τις σπορτίφ πινελιές (π.χ. μικρής διαμέτρου τιμόνι και κυκλικά όργανα). Την ποιότητα αναβαθμίζει το μαλακό υλικό που καλύπτει ένα μικρό μέρος του ταμπλό. Όσον αφορά την εργονομία σε γενικές γραμμές δεν προβληματίζει, εκτός από την ψηλή θέση των διακοπτών για τα ηλεκτρικά παράθυρα παράθυρα και τους καθρέπτες. Στον τομέα των χώρων, το μικρό Toyota θα βολέψει τέσσερα άτομα, αν και οι χώροι στο πίσω κάθισμα (με το μικρό άνοιγμα των θυρών) είναι μικρότεροι από ανταγωνιστικών μοντέλων. Το ίδιο ισχύει και για το μέτριας χωρητικότητας πορτ μπαγκάζ των 286 λίτρων.