Ότι η επόμενη Giulia -και η Stelvio– θα προσφέρονται σε ηλεκτρικές εκδόσεις, το ξέρουμε. Και να μην το ξέραμε, δηλαδή, θα το περιμέναμε. Αυτό που μας είχε κάτσει βαρύ, ήταν η είδηση πως και οι κορυφαίες QV αρχικά προγραμματίζονταν μόνο για σύνδεση σε πρίζα. Ευτυχώς η Alfa Romeo φαίνεται να αναθεωρεί, καθώς στελέχη της μιλούν ανοιχτά πλέον για παρουσία και βενζινοκινητήρα στις επερχόμενες Quadrifoglio Verde!
O νέος CEO της εταιρίας, Santo Ficili (ο Jean-Philippe Imparato έχει αναλάβει την Peugeot), μίλησε σε βρετανικά Mέσα για τις επόμενες QV, επιβεβαιώνοντας πρώτα το αυτονόητο: ότι θα είναι ηλεκτρικές. Μετά, όμως, ήρθαν τα ευχάριστα: «Οι Quadrifoglio μπορούν να είναι ηλεκτρικές, εννοείται. Γιατί όχι; Από την άλλη, όμως, μπορούν να χρησιμοποιούν και κινητήρα εσωτερικής καύσης». Αυτό θέλαμε να ακούσουμε από τον επικεφαλής της Alfa, έστω κι αν ακόμα δεν προσφέρονται λεπτομέρειες. Θα είναι με V6 μοτέρ; Τετρακύλινδρο; Υβριδικό (σχεδόν σίγουρα); Plug-in μήπως, στο στυλ των Mercedes-AMG C 63 και BMW M5; Μόνο ο Ficili γνωρίζει. Πιθανότατα για ιπποδυνάμεις και λοιπά χαρακτηριστικά, να μην ξέρει ακόμα ούτε ο ίδιος.
Σύμφωνα με τον Jean-Philippe Imparato, πάντως, οι ηλεκτρικές νέες Quadrifoglio Verde θα αποδίδουν μεταξύ 900 και 1.000 ίππων, ακολουθούμενες από τις εκδόσεις Veloce γύρω στα 800 άλογα! Για τις δυο ισχυρότερες εκδοχές των Ιταλίδων κατά πάσα βεβαιότητα θα φροντίζει το σύστημα κίνησης της Maserati GranTurismo Folgore, που αποτελείται από τρεις ηλεκτροκινητήρες (έναν εμπρός, δυο πίσω) και μπαταρία 92,5 kWh. Μένει να δούμε στο φλέγον ζήτημα των θερμικών παραλλαγών τί μας επιφυλάσσει το Μιλάνο. Υπομονή μέχρι τα μέσα του 2026, αν όλα πάνε καλά.
































