Όταν παρουσιάστηκε το Dodge Durango SRT Hellcat, το 2021, ήταν το ισχυρότερο SUV παραγωγής όλων των εποχών. Τίτλο που διατηρεί μέχρι σήμερα, παρότι η Aston Martin DBX 707 έφτασε αρκετά κοντά σε άλογα. Το αριστοκρατικό κτήνος από τη Μεγάλη Βρετανία, πάντως, είναι το ταχύτερο μοντέλο της Ιστορίας για τα δεδομένα της κατηγορίας, με 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δλ. και τελική 310 χλμ./ώρα. Η γοητεία του «κολασμένου» Durango ασκεί τέτοια επιρροή στο αγοραστικό κοινό, όμως, δεν καταλαβαίνει από ρεκόρ ταχύτητας.
Το κορυφαίο Durango κυκλοφόρησε πέρσι, σε αρκετά περιορισμένο αριθμό αντιτύπων. Αρχικά ήταν προγραμματισμένο να κατασκευαστούν 2.000 κομμάτια, τα οποία δεν δυσκολεύτηκαν καθόλου να βρουν αγοραστές. Η ζήτηση ήταν τέτοια που τα διαθέσιμα «έφυγαν» εν ριπεί οφθαλμού, αναγκάζοντας την Dodge στην επέκταση της παραγωγής προκειμένου να καλυφθεί η ζήτηση. Επέκταση που πρέπει να επαναληφθεί, καθώς ο κόσμος δεν σταματά να ζητά τους 710 ίππους και τα 874 Nm του κομπρεσοράτου 6.2 V8! Το Durango SRT Hellcat μπαίνει για τρίτη φορά στην παραγωγή, παρόλο που το εργοστάσιο στο Μίσιγκαν είναι απασχολημένο με τη συναρμολόγηση του νέου Jeep Grand Cherokee.
Η Dodge δεν αναφέρει τον αριθμό των Durango SRT που θα κατασκευάσει για το 2022, αλλά δύσκολα θα ξεπεράσουν τα 1.000 – δεδομένης και της απασχόλησης στη γραμμή παραγωγής, με το Grand Cherokee. Αν συνεχίσει η ζήτηση σε αυτά τα επίπεδα, πάντως, δεν αποκλείεται να έχουμε και το 2023 νέα παρτίδα. Να θυμίσουμε πως το SUV Hellcat θέλει 3,6 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 290 χλμ./ώρα, κοστίζοντας υποπολλαπλάσια χρήματα σε σχέση με τις ανταγωνιστικές -σε θέμα γκαζιού- Lamborghini Urus, Bentley Bentayga Speed και Porsche Cayenne Turbo S.