Η BMW M3 CS αποτελεί την κορυφαία έκδοση της… κορυφαίας M3, ενώ είναι περιορισμένης παραγωγής. Ουσιαστικά πρόκειται για το alter ego της BMW M4 CS, καθώς έχει τις ίδιες αλλαγές, μόνο που μιλάμε για 4θυρο αμάξωμα.
Δείτε ακόμη: Η M2 Convertible που δεν είναι της BMW
Όπως συμβαίνει λοιπόν και με την έκδοση της M4 CS έτσι και η M3 CS, κάτω από το καπό της έχει τον 3.0 λτ. 6κύλινδρο, twin-turbo βενζινοκινητήρα, ο οποίος αποδίδει 460 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 600 Nm ροπής από τις 4.000 έως και τις 5.380 σ.α.λ. Κάτι που στην πράξη σημαίνει 10 παραπάνω ίππους και επιπλέον 50 Nm ροπής από την BMW M3 με το Competition Package.
Η δύναμη μεταφέρεται φυσικά στους πίσω τροχούς μέσω του 7τάχυτου, αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη M-DCT, το οποίο συμβάλει τα μέγιστα προκειμένου η BMW M3 CS να κάνει 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ. με την τελική της να περιορίζεται στα 280 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: BMW M2 Competition με αγωνιστικά αξεσουάρ
Το αυτοκίνητο αυτό λοιπόν θα είναι και το δώρο της BMW στον αναβάτη με τη μεγαλύτερη βαθμολογία στις κατατακτήριες δοκιμές. Αξίζει να σημειώσουμε πως φέτος η BMW κλείνει 20 χρόνια συνεργασίας με το Moto GP και αυτή θα είναι η 16η φορά που θα δωρίσει ένα αυτοκίνητο M σε αναβάτη του πρωταθλήματος. Για την ιστορία να πούμε πως ο Marc Marquez έχει κερδίσει τις περισσότερες M, πέντε τον αριθμό (M6 Coupe, M4 Coupe, M6 Convertible, M2 και Μ4 CS.