Η Dacia θα προχωρήσει στη σταδιακή κυκλοφορία νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με σκοπό να διατηρήσει λογικές τιμές για τα αυτοκίνητα της. Η εταιρεία στοχεύει να πετύχει τους στόχους των ρύπων κατασκευάζοντας ελαφριά αυτοκίνητα κι όχι μέσω ακριβών plug-in υβριδικών και ηλεκτρικών μοντέλων.
Όπως δήλωσε κι ο CEO της μάρκας Denis Le Vot, η δέσμευση της Dacia ήταν και παραμένει να πουλά αυτοκίνητα λογικού κόστους, στοιχείο που θα της επιτρέψει να διατηρήσει ψηλά τις εμπορικές πωλήσεις. Οι πιέσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης για περαιτέρω μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, φαίνεται πως δεν προβληματίζουν τη Dacia, αφού δηλώνει πως ο στόχος θα επιτευχθεί με την κατασκευή ελαφρύτερων κι αποδοτικότερων αυτοκινήτων κι όχι με plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά. Έτσι θα καταφέρει να διατηρήσει λογικές τιμές για τα αυτοκίνητά της, διατηρώντας στο ακέραιο την υψηλή σχέση απόδοσης – τιμής. Ο Le Vot τόνισε πως η Dacia θα επενδύσει περαιτέρω σε τεχνολογίες μείωσης του βάρους των αυτοκινήτων της, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα να «πέσουν» κι άλλο οι εκπομπές CO2. Στην πράξη αυτό μεταφράζεται πως η μάρκα δεν θα χρειαστεί να δαπανήσει πακτωλό χρημάτων για να εξελίξει άμεσα την ακριβή τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης ώστε να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της Ε.Ε. Ο Le Vot ανέφερε το παράδειγμα του Dacia Jogger, το οποίο θα κυκλοφορήσει στη Μεγάλη Βρετανία και θα ζυγίζει περίπου 20% λιγότερο από τους ανταγωνιστές του. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να κινείται από έναν αποδοτικό κινητήρα που εκπέμπει περίπου 10% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα, όπως πιστοποιούν άλλωστε κι οι επίσημες δοκιμές του.
Ο Le Vot συνέχισε και είπε: «Επιτρέψτε μου να είμαι σαφής: Γνωρίζουμε την περιβαλλοντική μας ευθύνη και το δηλώνουμε ξεκάθαρα πως θα καταφέρουμε να «πιάσουμε» όλους τους στόχους μας. Με την ειδοποιό διαφορά πως αυτό θα είναι εφικτό κατασκευάζοντας ελαφριά κι αποδοτικότερα αυτοκίνητα. Έτσι οι πελάτες μας θα βάζουν κι αυτοί το λιθαράκι τους για την προστασία τους περιβάλλοντος, αλλά με σημαντικά χαμηλότερο κόστος για το πορτοφόλι τους. Δεν χωράει αμφιβολία πως θα είμαστε έτοιμοι για την ηλεκτροκίνηση όταν απαιτηθεί, αλλά μέχρι τότε το κόστος της επένδυσης στην εν λόγω τεχνολογία θα μειωθεί και έτσι θα μπορούμε να προσφέρουμε αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε προσιτή τιμή».