Κοιτώντας κανείς αγγελίες αυτοκινήτων από όλο τον κόσμο, μπορεί να περνάει πολλές ώρες, είτε χαζεύοντας ή ψάχνοντας για αγορά κάποιου αυτοκινήτου. Σίγουρα υπάρχουν και εκείνες οι περιπτώσεις μοντέλων που μπορεί να μην ήταν δημοφιλή, ωστόσο έχουν κάτι το ξεχωριστό πάνω τους, που σε κάνουν να πατήσεις την αγγελία για να δεις τι γράφει.
Δείτε ακόμα: Πάει με 3 ρόδες το Citroen DS; (+video)
Μια τέτοια περίπτωση είναι και το εικονιζόμενο Citroen BX 19 GTi που βρήκαμε και μοιραζόμαστε μαζί σας. Αρχικά μας κίνησε το ενδιαφέρον η τιμή του, κατόπιν η περιγραφή του και η πολύ καλή κατάσταση που φαίνεται να βρίσκεται, όπως μπορούμε να διακρίνουμε από τις φωτογραφίες.
Πρόκειται για μοντέλο του 1989, το οποίο πέρασε στον υπάρχον ιδιοκτήτη το 2010 με μόλις 33.000 χλμ. Πριν το είχε μια ηλικιωμένη κυρία για 22 χρόνια, ωστόσο το οδήγησε για μόνο 12 χρόνια. Λόγω της μεγάλης ηλικίας της, έκρινε σωστό να σταματήσει να το οδηγάει και έτσι αποφάσισε να αποθηκεύσει το αυτοκίνητο σε γκαράζ. Το αυτοκίνητο είχε αγοραστεί αρχικά από τον σύζυγό της, ενώ τώρα ο κάτοχος του αυτοκινήτου είναι ο τέταρτος κατά σειρά, αφού το αγόρασε από τον πατέρα του. Μέχρι σήμερα, το οδόμετρο αυτού του Citroen BX GTi έχει γράψει σχεδόν 95.000 χλμ., τα οποία και πάλι είναι πολύ λίγα για ένα αυτοκίνητο ηλικίας 31 ετών.
Δείτε ακόμα: Οι λεπτομέρειες του νέου Citroen C4 (+video)
Το καλοδιατηρημένο αυτό σπορτίφ μεσαίο μοντέλο της εποχής φέρει κάποιες προσθήκες, όπως είναι το πίσω σπόιλερ από άλλο BX GTi, ηχοσύστημα, σπορ τιμόνι γνήσιο BX, πίσω προσκέφαλα, ηλεκτρικοί καθρέπτες κ.λπ. Επίσης, έχουν γίνει κάποιες επισκευές συντήρησης, όπως είναι αλλαγή του χταποδιού, επισκευές στις αναρτήσεις και νέα μπαταρία μετά από 27 χρόνια (!).
Ο 1.9 λτ. 8βάλβιδος κινητήρας είχε ισχύ 122 ίππων και 169 Nm ροπής, προσφέροντας επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ. και τελική ταχύτητα 192 χλμ./ώρα (αργότερα βγήκε 16βάλβιδο με 160 ίππους). Όσο για την τιμή του BX 19 GTi που βλέπετε, ο πωλητής ζητά το ποσό των 8.000 ευρώ.
Δείτε ακόμα: «Θεϊκή» και ανοιχτή Citroen DS Décapotable