Η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι ένα από τα πιο καίρια ζητήματα που απασχολούν τους κατόχους αλλά και τους μελλοντικούς αγοραστές τέτοιων μοντέλων -και όχι άδικα. Από τη μία πλευρά είναι ο χρόνος που χρειάζεται και από την άλλη οι σταθμοί και το κόστος για ένα «γέμισμα».
Υπό φυσιολογικές συνθήκες η χρέωση για μια φόρτιση κυμαίνεται σε χαμηλά και λογικά πλαίσια, ανάλογα τον πάροχο, τη χρονική διάρκεια κ.λπ. Φανταστείτε λοιπόν πως ένιωσε ο κάτοχος ενός Tesla Model 3 στην Κίνα, όταν έλαβε μια απόδειξη πληρωμής 3,8 εκατομμυρίων γουάν (κοντά στις 545.000 ευρώ) για 20 λεπτά φόρτισης σε Supercharger του εν λόγω κατασκευαστή.
Σίγουρα θα αισθάνθηκε μια ζαλάδα και να χάνεται η γη κάτω από τα πόδια του, ωστόσο φαίνεται ότι δεν έχασε την ψυχραιμία του και αμέσως αντέδρασε σωστά. Αμέσως κάλεσε την υπηρεσία εξυπηρέτησης της Tesla και ανέφερε το γεγονός. Ευτυχώς τον ενημέρωσαν ότι υπήρχε σφάλμα στο σύστημα ορισμένων αυτοκινήτων και ότι οι τεχνικοί το επισκεύαζαν.
Η Tesla δεν χρέωνε παλαιότερα τους πελάτες της στους δικούς της σταθμούς φόρτισης Supercharger, κάτι που ήταν μέρος του after sales service. Ωστόσο, αυτή η δωρεάν παροχή έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια και πλέον δεν ισχύει, προκειμένου να επιταχύνει την κατασκευή σταθμών Supercharger σε όλο τον κόσμο. Ανάλογα το πλαίσιο του προγράμματος Supercharger οι κάτοχοι χρεώνονται ανά kWh, ή ανά λεπτό, ανάλογα τις περιοχές. Όπως δηλαδή συμβαίνει και με άλλους παρόχους.