Αξιοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο τις κορυφαίες Φδυνατότητες και επιδόσεις του καταξιωμένου στην ελληνική αγορά Ford Fiesta 1.0 EcoBoost, το Fiesta R1 που βασίστηκε στην έκδοση ST-Line και προετοίμασε η Ford Car Center, απέσπασε επάξια το 2020 τον τίτλο του Πρωταθλητή Ράλλυ Χώματος στην Ελλάδα για την κατηγορία F2.
Το πασίγνωστο και εδραιωμένο μοντέλο του «Μπλε Οβάλ», με τον 1.000άρη τρικύλινδρο τούρμπο κινητήρα κάτω από το καπό,είναι ένα μοντέλο που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού καταθέτοντας εδώ και πολλά χρόνια τα διαπιστευτήρια του στην κατηγορία των σουπερμίνι αυτοκίνητων. Υπεύθυνος για αυτό είναι ο συνδυασμός αρετών όπως ποιότητα, αξιοπιστία, τεχνολογία και, φυσικά, οδική συμπεριφορά. Το αυτοκίνητο αυτό αποτέλεσε τη βάση για τον Νώντα Καρανικόλα και τους συνεργάτες του στην Ford Car Center, προκειμένου να δημιουργήσουν με πολύ μεράκι ένα πραγματικό «φονιά γιγάντων» στους ελληνικούς αγώνες και συνάμα ένα αυτοκίνητο, που κατάφερε να κερδίσει το 2020 το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ στην κατηγορία F2. Όλα αυτά από ένα καθημερινό Fiesta ST-Line!
Τηρώντας όλους τους κανόνες ασφαλείας, όπως προβλέπονται από τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το αρνάκι δεν άργησε να μετατραπεί σε… λύκο! Κάτω από το καπό του Ford Fiesta Rally5 (R1) βρέθηκε ο γνωστός, αξιόπιστος και πολυβραβευμένος 3κύλινδρος 1.0λτ. υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της οικογένειας EcoΒoost της Ford, που εξοπλίζει και τις συμβατικές εκδόσεις παραγωγής του μοντέλου, αποδίδοντας εδώ ισχύ 150 ίππων και ροπή 200 Nm. Το σειριακό κιβώτιο 5 σχέσεων, ο κλωβός ασφαλείας, η διαφορετική χαρτογράφηση του κινητήρα και η τοποθέτηση του χειρόφρενου σε διαφορετικό σημείο υπήρξαν οι μόνες τροποποιήσεις, ενώ τα φρένα και οι αναρτήσεις διατηρήθηκαν στο επίπεδο της συμβατικής έκδοσης αποδεικνύοντας έτσι για μία ακόμα φορά ότι ο Ford Fiesta R1 πατά στις στέρεες βάσεις της έκδοσης παραγωγής.
Η πρεμιέρα του αγωνιστικού πλέον Ford Fiesta R1 στην κλάση C6 στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος του 2020 έγινε τον περασμένο Ιούλιο. Μετά από τρεις αγώνες, τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τις προσδοκίες ακόμη και του ίδιου του πληρώματος, αφού μετά από μία νίκη και δύο τερματισμούς στη δεύτερη θέση της κατηγορίας F2, οι Νώντας Καρανικόλας/Γιώργος Βασιλάκης δεν επικράτησαν μόνο στην κλάση τους, αλλά και στη γενική κατάταξη της F2, όπου συμμετείχαν και πιο ισχυρά αυτοκίνητα.