Στην Ελλάδα δεν έχουμε συνηθίσει σε διαφημίσεις που σκοπό έχουν να υποβαθμίσουν τον ανταγωνισμό, εντός και εκτός εισαγωγικών. Το λεγόμενο τρολάρισμα, δηλαδή. Ούτε καν στις προεκλογικές περιόδους, πέρα από ένα παλαιότερο σποτ του Γιάννη Τζανετάκου, στο οποίο ο υποψήφιος για την νομαρχία Αττικής το 2002 παρομοιαζόταν με Land Rover Discovery και η αντίπαλός του, Φώφη Γεννηματά, με Fiat Seicento.
Δείτε ακόμα: Νταής οδηγός έκανε τσαμπουκάδες και το πλήρωσε ακριβά (+video)
Στις Η.Π.Α. ωστόσο τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά, κάτι που αποδεικνύει άλλη μία κόντρα που άνοιξε μεταξύ BMW και Audi. Οι κεντρικές αντιπροσωπείες των δυο γερμανικών εταιριών συνηθίζουν να την «λένε» η μία στην άλλη, με την BMW αυτή τη φορά να «ταπώνει» την Audi με μια φοβερή ατάκα. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Η BMW B. Αμερικής δημοσίευσε στο Twitter μια φωτογραφία της Μ3, μπροστά από πυροτεχνήματα που φαίνεται να σχηματίζουν τους τέσσερις κύκλους της έτερης γερμανικής φίρμας.
Διαβάστε επίσης: Αισθητήρας παρκαρίσματος με live κλαρίνο (+video)
Οι ομόλογοί τους στην Audi απάντησαν με ένα λακωνικό «όποτε το βλέπεις», υπονοώντας πως το RS 4 «δεν κοιτάει» καν την Μ3. Για να ανταπαντήσουν και να κλείσουν εμφατικά τη διένεξη οι Βαυαροί, ποστάροντας: «το βλέπουμε εκεί που έχουμε συνηθίσει. Στον μεσαίο καθρέπτη». Η Audi δεν βρήκε απάντηση και το χιουμοριστικό μίνι-«ξεκατίνιασμα» ολοκληρώθηκε με νικήτρια την βαυαρική εταιρία.