Όπως έλεγε ο πιο διάσημος κινηματογραφικός/τηλεοπτικός αθάνατος των 80’s και 90’s: «Στο τέλος θα μείνει μόνο ένας». Το Hyundai Veloster N εκπληρώνει την προφητεία χρόνια αργότερα, συνεχίζοντας μόνο του από την γκάμα του κορεατικού hot hatch.
Οι Κορεάτες πήραν την απόφαση να καταργήσουν όλα τα Veloster, πλην του κορυφαίου N. Τα πρώτα δείγματα είχαν φανεί εδώ και αρκετές εβδομάδες, όταν έγινε γνωστό πως στις Η.Π.Α. η Hyundai έδινε μπόνους σε αντιπροσωπείες που ξεστοκάριζαν Veloster. Αργότερα, ήρθε μια ανακοίνωση από την εταιρία που δήλωνε την απλοποίηση της γκάμας του μοντέλου. Τώρα γνωρίζουμε την έκταση αυτής της απλοποίησης, καθότι πια όποιος θέλει καινούργιο αυτοκίνητο με δυο πόρτες από την δεξιά πλευρά και μία από την αριστερή, μπορεί να αποκτήσει μόνο την κορυφαία έκδοση.
Το Veloster ήταν το πρώτο N που εξοπλίστηκε με τον 2.0 T-GDI στα 280 άλογα, αλλά και το 8άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη DCT (διαθέσιμο και 6άρι χειροκίνητο). Με τον συνδυασμό των, τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε μόλις 5,6 δλ. και καθιστούν το Veloster N ως ένα από τα ταχύτερα Hyundai παραγωγής όλων των εποχών! Με το 6άρι χειροκίνητο θέλει 6,1 δλ. για την ίδια μέτρηση, ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα και στις δυο περιπτώσεις.
Προς το παρόν, το μέλλον του ασύμμετρου χάτσμπακ είναι εξασφαλισμένο για ένα χρόνο. Τέτοιον καιρό του χρόνου, θα γνωρίζουμε αν θα συνεχίσει για το 2023.