Η Mercedes-AMG μπορεί να έχει εγκαταλείψει τον V8 για χάρη του τετρακύλινδρου τούρμπο στο μηχανοστάσιο της νέας C 63, ωστόσο η BMW δεν δείχνει καμία τέτοια διάθεση για τη M3. Ούτε για τη M5. Το αντίθετο, οι εξακύλινδροι εν σειρά και οι οχτακύλινδροι σε διάταξη V δεν έχουν να πάνε πουθενά.
Το αφεντικό του M GmbH, Franciscus van Meel, ρωτήθηκε από το CarExpert για το ενδεχόμενο λανσαρίσματος BMW M με τρικύλινδρο ή τετρακύλινδρο μοτέρ, για να δώσει την αφοπλιστική -και ξεκάθαρα στοχευμένη προς Στουτγκάρδη μεριά- απάντηση: «Δεν το βλέπουμε έτσι εμείς. Θέλουμε να έχουμε δυνατούς βασικούς κινητήρες, ούτως ή άλλως. Η λύση του downsizing και ο συνδυασμός του με μεγαλύτερους ηλεκτροκινητήρες-μπαταρίες δεν είναι η ενδεδειγμένη, για τα δικά μας δεδομένα. Καλύτερα να περάσουμε κατευθείαν σε αμιγώς ηλεκτρικά σχήματα – και να το κάνουμε σωστά». Ο van Meel, ωστόσο, ξεκαθάρισε πως μιλάει για τα καθαρόαιμα μοντέλα M, καθώς η M135i -για παράδειγμα- έχει 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο, απόδοσης 306 ίππων και 450 Nm.
Τρικύλινδρα ή τετρακύλινδρα δεν θα παρουσιάσει, plug-in hybrid όμως έχει ήδη λανσάρει και έπονται τα ηλεκτρικά. Πριν μερικές μέρες οι Βαυαροί έδωσαν στη δημοσιότητα το ρεκόρ που έκανε στο Pikes Peak η XM Red Label, η οποία χάρη στη σύμπραξη του 4.4 V8 twinturbo και ενός ηλεκτροκινητήρα παράγει 750 ίππους και 1.000 Nm. Ακριβώς το ίδιο PHEV σύνολο θα τοποθετηθεί στην επόμενη M5, η οποία παράλληλα θα διαθέτει και αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή με απόδοση στα 1.000 άλογα! Συνεπώς τα λεγόμενα του van Meel συμπίπτουν με το οργανόγραμμα της BMW: δεν κατεβαίνει σε εξακύλινδρα ή τετρακύλινδρα μοτέρ η νέα M5, αλλά αφενός παντρεύει τον 4.4 V8 twinturbo με την ηλεκτρική ενέργεια, αφετέρου θα προσφέρεται κατευθείαν σε EV.