Στην υπέροχη Ελλάδα μας, υπάρχουν δυστυχώς πολλά στραβά και παράλογα, όπως είναι και η πολύ υψηλή φορολογία στα αυτοκίνητα. Ανέκαθεν το αυτοκίνητο και οτιδήποτε γύρω από αυτό (π.χ. καύσιμα, τέλη κυκλοφορίας κ.λπ.) αντιμετωπίζονται από την εκάστοτε κυβέρνηση ως η «κότα που γεννά χρυσά αυγά», αφού αποτελεί μια σημαντική πηγή εσόδων για να γεμίσουν τα κρατικά ταμεία.
Δείτε ακόμη: Οι τιμές της BMW Σειρά 2 Gran Coupe στην Ελλάδα
Σήμερα, ένα αυτοκίνητο με τιμή λιανικής χωρίς φόρους γύρω στις 20.000 ευρώ «χρεώνεται» άλλα 10.000 ευρώ περίπου ευρώ φόρους και έτσι η τελική τιμή λιανικής προς τον καταναλωτή εκτοξεύεται. Πόσο μάλλον όταν έχουμε να κάνουμε με πολύ ακριβά αυτοκίνητα, όπως είναι η νέα BMW M8 Gran Coupe, για την οποία η ανακοινώθηκε η τιμή της στην εγχώρια αγορά.
Συγκεκριμένα το κορυφαίο γερμανικό 4θυρο Coupe κοστίζει στην Ελλάδα 214.800 ευρώ. Από το ποσό αυτό τα 122.602 ευρώ είναι η λιανική τιμή προ φόρων και τα υπόλοιπα 92.198 ευρώ είναι φόροι! Για τη M8 Gran Coupe Competition δεν ανακοινώθηκε τιμή και το μόνο σίγουρο είναι ότι τα ποσά θα προκαλούν ακόμα μεγαλύτερη ζαλάδα.
Δείτε ακόμη: Η Mercedes-AMG A45 S «ξυρίζει» τα BMW M2 και Audi RS3 (+video)
Να υπενθυμίσουμε ότι την κίνηση του μεγάλου, πανίσχυρου και πολυτελέστατου 4θυρου κουπέ των 5.098 χλστ. μήκους και βάρους σχεδόν 2 τόνων, αναλαμβάνει το 4.4 λτ. V8 M TwinPower Turbo μηχανικό σύνολο. Η απόδοσή του φτάνει τους 600 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και τα 750 Nm ροπής μεταξύ 1.800-5.600 σ.α.λ. ή τους 625 ίππους στην ισχυρότερη Competition. Το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 3,3 δλ. και το 0-200 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ. (3,2 δλ. και 11,0 δλ. η Competition). Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα ή φτάνει τα 305 χλμ./ώρα με το προαιρετικό M Driver’s Package.
Δείτε ακόμη: Ford Mustang 1.000 ίππων ή BMW 230i Coupe;