Το i8 μας συστήθηκε 6 χρόνια πριν, ως το πρώτο κεντρομήχανο sportscar της BMW μετά την εμβληματική M1 των 70’s. Κάποιοι έσπευσαν να το χαρακτηρίσουν ως υβριδικό διάδοχο, όμως η BMW ουδέποτε έκανε σχετική αναφορά και φρόντιζε πάντα να διατηρεί τη μοναδικότητα της M1. Ταύτιση του i8 με Pontiac Trans Am, πάντως, οι Γερμανοί σίγουρα δεν φαντάζονταν πως θα έβλεπαν.
Δείτε ακόμα: Μας αποχαιρετάει τον Απρίλιο το BMW i8!
Ένας Αμερικανός αποφάσισε να αναβαθμίσει αισθητικά το βαυαρικό του καμάρι, ντύνοντάς το σε μαύρη ματ μεμβράνη, συνοδεία χρυσαφί αυτοκόλλητων σε αμάξωμα και ζάντες. Αυτό που «βγάζει μάτι» ωστόσο, είναι ένα επίσης χρυσαφί πτηνό στο πορτμπαγκάζ (το i8 είναι κεντρομήχανο, οπότε μπροστά υπάρχει ο χώρος αποσκευών). Και δεν είναι άλλο από τον «Φοίνικα», της εμβληματικής Pontiac Trans Am – άλλως γνωστή ως Firebird!
Το «πώς» έγινε πράξη αυτή η μίξη, μπορεί να αποδοθεί σε δυο τινά: είτε ο ιδιοκτήτης του i8 λατρεύει την Trans Am -ενδεχομένως και να έχει στο γκαράζ του μία- και θέλησε να δώσει μια εσάνς αυτής στο BMW, είτε εκεί που πήγε να το ντύσει στη μεμβράνη είδε το σχέδιο, του άρεσε και το έβαλε στο αυτοκίνητό του. Το αποτέλεσμα, ομολογουμένως είναι ιδιαίτερα επιτυχημένο.
Διαβάστε επίσης: Βελτιωμένο BMW i8 επιβάλλει την τάξη στην Γερμανία (+video)
Να θυμίσουμε πως το i8 διαθέτει monocoque πλαίσιο από CFRP (ανθρακονήματα), με το υβριδικό σύνολο να αποτελείται από έναν turbo τρικύλινδρο κινητήρα 1.5 λίτρων με ισχύ 231 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 143 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 374 άλογα και η ροπή τα 570 Nm. Στην ισχυρότερη έκδοση του Firebird, η απόδοση έφτανε στα 370 άλογα και 603 Nm ροπής από τον Ram Air V8 6.5 λίτρων.