Οι τιμές των ηλεκτρικών αποτελεί μείζον θέμα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, με το σύνολο των κατασκευαστών να κινούνται προς τη μείωση του κόστους. Στην προσπάθεια για πιο προσιτά EVs δεν προτίθεται να συμμετάσχει η BMW, καθώς οι Βαυαροί κρίνουν πως οι πωλήσεις τους είναι μια χαρά με τους τρέχοντες τιμοκαταλόγους.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Reuters, o CEO της φίρμας από το Μόναχο ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει ορατό ενδεχόμενο εμπλοκής της BMW σε ένα είδος «πολέμου τιμών», σε μια εμπορική τεχνοτροπία που ξεκίνησε από την Tesla. Η αμερικανική εταιρία ακολουθεί επιθετική τιμολογιακή πολιτική στις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου (Η.Π.Α., Κίνα, κάποιες της Ευρώπης), μειώνοντας δραστικά το κόστος αγοράς στα αυτοκίνητά της προκειμένου αφενός να τα καταστήσει πιο ελκυστικά στο αγοραστικό κοινό, αφετέρου να αποκρούσει την επέλαση των Κινέζων κατασκευαστών.
O Oliver Zipse ήταν ξεκάθαρος σχετικά με τις κινήσεις της BMW στο μέλλον, αναφορικά με την τιμολόγηση των ηλεκτρικών της: «Δεν έχουμε καμία πρόθεση να βυθίσουμε τις τιμές για να αυξήσουμε το μερίδιο στην αγορά. Δεν είναι αυτή η στρατηγική μας, και δεν χρειάζεται κιόλας. Όπως βλέπετε καταφέρνουμε να αναπτυσσόμαστε σημαντικά, με τις σημερινές τιμές». Το BMW Group πούλησε 93.931 ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο τρίτο τρίμηνο του ’23, σημειώνοντας αύξηση 79,6% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του ’22, αντιστοιχώντας στο 15,1% των συνολικών πωλήσεων. Ακόμα μεγαλύτερη η αύξηση για το πρώτο 9μηνο του έτους, όπου οι μάρκες του βαυαρικού ομίλου (BMW, Mini, Rolls-Royce) ταξινόμησαν 246.867 EVs και είδαν τη ζήτηση να εκτινάσσεται κατά 92,6% (128.195 πωλήσεις πέρσι). Η ίδια η BMW σημείωσε θεαματική αύξηση 119,3%, με το ποσοστό των i4, iX και iX1 (οι iX2 και iX3 πριν λίγες εβδομάδες λανσαρίστηκαν) να αντιπροσωπεύει το 13,4% των συνολικών πωλήσεων BMW, από τον Ιανουάριο έως το Σεπτέμβριο.