Όταν αγοράζει κανείς ένα καινούργιο ή μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, το τελευταίο πράγμα που δεν θέλει να του συμβεί με τίποτα, είναι να τρέχει στα συνεργεία για βλάβες. Σε κάποια μπορεί να τύχει, όμως σε άλλα αποτελεί ένα σπάνιο φαινόμενο, αφού στους μηχανικούς πηγαίνουν μόνο όταν έρθει η ώρα της προγραμματισμένης συντήρησης.
Ένα μοντέλο το οποίο έχουν παραδεχτεί μέχρι και οι Γερμανοί για την αξιοπιστία του, είναι το Honda Jazz. Γεγονός που αποδεικνύεται και από τους ελέγχους του TÜV, καθώς βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας του σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, από τα 2 έως τα 11 έτη (αφορά το 2ης και 3ης γενιάς Jazz).
Σύμφωνα με τη γερμανική Autobild, στα μόνα σημεία που τοποθετήθηκε πάνω από το μέσο όρο είναι στη φθορά των φρένων (αυτό βέβαια εξαρτάται από τη χρήση) και τους όχι πολύ καλούς προβολείς. Οι άξονες μετάδοσης, το σύστημα διεύθυνσης, τα ελατήρια και αμορτισέρ είναι πολύ κάτω από το μέσο όρο σφαλμάτων. Το ίδιο ισχύει και για τους εξαιρετικής κατασκευής κινητήρες.
Μεταξύ των σημαντικότερων πλεονεκτημάτων του Jazz σε κάθε γενιά του, είναι η ευρυχωρία, ευελιξία και πρακτικότητα. Να υπενθυμίσουμε ότι το Jazz 2ης γενιάς ήταν διαθέσιμο με τα μηχανικά σύνολα 1.2 λτ. 90 PS, 1.4 λτ. 100 PS και το υβριδικό 1.3 λτ. 98 PS. Το 3ης γενιάς περιλάμβανε στην γκάμα του τα μοτέρ 1.3 λτ. 102 PS και τελευταία το 1.5 λτ. 130 PS.
Τώρα, το εντελώς νέο Jazz προσφέρεται αποκλειστικά ως υβριδικό e:HEV 1.5 λτ. 109 PS και με crossover αμάξωμα, ως Jazz Crosstar.