Οι αυτοκινητοβιομηχανίες φαίνεται πως δεν «κρατιούνται» εν όψει Έκθεσης Παρισιού και παρουσιάζουν τα μοντέλα τους πριν καν ανοίξουν οι πύλες του Σαλονιού. Έτσι, μετά την διαρροή της BMW και της ολοκαίνουργιας Σειράς 3, ήρθε η ώρα της Skoda να μας αποκαλύψει το Kodiaq RS.
Δείτε ακόμα: Στις 11.000 μονάδες τον μήνα η παραγωγή του Skoda Kodiaq
H αλήθεια είναι, βέβαια, πως το video με το ρεκόρ στο Nurburgring και τα συνεχιζόμενα teasers δεν είχαν αφήσει και πολλά στην φαντασία. Όμως αλλιώς είναι να βλέπεις ολοκληρωμένο το τελικό αποτέλεσμα, το οποίο στην προκειμένη, είναι πέρα για πέρα επιβλητικό. Το ταχύτερο 7θεσιο παραγωγής στο Nordschleiffe χαρακτηρίζεται από τις τεράστιες 20αρες ζάντες (πρώτο μοντέλο στην ιστορία της Skoda) και το κόκκινο -αντί του παραδοσιακού πράσινου- χρώμα στα σήματα «RS» (άλλη μια πρεμιέρα για την τσέχικη εταιρία), αλλά και την μαύρη μάσκα που συνδυάζεται με full LED προβολείς και δημιουργούν ένα άκρως απειλητικό πρόσωπο για το μεγάλο SUV. Πίσω δεσπόζει η κόκκινη φάσα στο μέσο του προφυλακτήρα και οι τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα μπάκετ καθίσματα με συνδυασμό δέρματος και alcantara, συνοδεία κόκκινων ραφών. Από κοντά και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, αλλά και το Dynamic Boost System, ένα σύστημα που χρησιμοποιεί τα ηχεία του ηχοσυστήματος προκειμένου να ενισχύσει την χροιά και την ένταση της εισαγωγής του κινητήρα, τονώνοντας τον σπορ χαρακτήρα του γρήγορου Kodiaq.
Διαβάστε επίσης: Εντυπωσιακό υβριδικό Skoda Vision RS 1.5 TSI 245 PS
Φυσικά πρωταρχικό ρόλο σε αυτό παίζει ο 2λιτρος διτούρμπινος TDI των 240 ίππων και 500 Nm ροπής. Η κίνηση κατανέμεται στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης της Haldex, το κιβώτιο είναι το 7αρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG, ενώ στάνταρ είναι και το σύστημα DCC (Dynamic Chassis Control) που ελέγχει ηλεκτρονικά την απόσβεση των αμορτισέρ, την ταχύτητα αλλαγής σχέσεων, την απόκριση του γκαζιού, το βάρος του τιμονιού κλπ. Το DCC προσφέρει 6 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας: Eco (για βελτιστοποίηση της κατανάλωσης), Comfort (για άνεση), Normal (ένα «κλικ» πάνω από το Comfort), Sport (που θέτει σε «κατάσταση μάχης» το Kodiaq), Individual (που επιτρέπει στον οδηγό να συνδυάσει settings από διαφορετικά προγράμματα) και Snow για κίνηση σε χιόνι ή γενικότερα ολισθηρές επιφάνειες. Οι επιδόσεις που εξασφαλίζουν όλα τα παραπάνω είναι εξαιρετικές, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 7 δλ. και την τελική να φτάνει τα 220 χλμ./ώρα.