Το ζήτημα της ομορφιάς (κυρίως της εξωτερικής, αλλά και η εσωτερική δεν πάει πίσω) είθισται να λέμε ότι είναι υποκειμενικό. Κάτι πανέμορφο για κάποιον είναι ειδεχθές για κάποιον άλλον, με την κουβέντα να συνεχίζει αέναα. Όμως κάποιες περιπτώσεις, πραγματικά δεν εμπίπτουν με καμία δύναμη στο ανωτέρω κλισέ.
Δείτε ακόμα: Βελτιωμένο Nissan GT-R «εξαϋλώνει» βελτιωμένη Toyota Supra (+video)
Για το επόμενο Nissan GT-R προς το παρόν δεν γνωρίζουμε πολλά πράγματα. Κατά δήλωση των Ιαπώνων έχουμε την ενημέρωση πως θα έχει επιδόσεις επιπέδου LaFerrari και πως πλέον θα συγκαταλέγεται στην κατηγορία των hypercars (άλλη μεγάλη κουβέντα, αν το GT-R λογίζεται ως sportscar ή supercar). Eπίσης είναι σίγουρο πως το κινητήριο σύνολο θα εξελιχθεί από κοινού με την Williams Advanced Engineering (της γνωστής Williams, των 9 πρωταθλημάτων Κατασκευαστών και 7 Οδηγών στην F1) και θα είναι υβριδικό, με την ισχύ κατά πάσα πιθανότητα να κυμαίνεται στην περιοχή των 900+ αλόγων. Οι ισχυρισμοί περί αριθμών στο ύψος της ταχύτερης Ferrari όλων των εποχών, καθιστούν προαπαιτούμενο την ανωτέρω ισχύ. Εμφανισιακά, ωστόσο, δεν υπάρχει η παραμικρή ιδέα.
Διαβάστε επίσης: Έτσι κατασκευάζεται στο χέρι το Nissan GT-R50 (+video)
Το πρωτότυπο Vision Gran Turismo Concept αποτέλεσε μια μίνι σπουδή στο μελλοντικό GT-R, ενώ το πρόσφατο GT-R50 του 1 εκατομμυρίου κατά πολλούς σκιαγράφησε την επόμενη γενιά του ιαπωνικού «όπλου». Ο Enoch Gonzales αποφάσισε να «παντρέψει» τις δυο τεχνοτροπίες και να μας παρουσιάσει την άποψή του για το R36, όπως πιθανότατα θα ονομαστεί το νέο GT-R. Και η αποδοχή, ιδιαίτερα του εμπρός μέρους, δεν μπορούμε να πούμε πως βρίσκεται στα επίπεδα των ισχυριζόμενων επιδόσεων. Αλλά είπαμε, είναι υποκειμενικό ζήτημα.