Μπορεί να έχουν περάσει 15 χρόνια από το τέλος παραγωγής του Honda Integra Type R DC5, όμως τα «κοκόρια» του VTEC στον K20A ακόμα αντιλαλούν. Από τότε έχουμε να δούμε Integra Type R, και συνεχίζουμε, παρότι το νέο μοντέλο μόλις απέκτησε κορυφαία έκδοση 320 ίππων. Η Honda (Acura ορθότερα) επέλεξε να αφήσει τη θύμηση του κόκκινου «R» με το DC5, βαφτίζοντας το καινούργιο «Type S» – κι ας έχει 100 άλογα και 214 Nm παραπάνω από το τελευταίο Integra «Τάπερ».
Ούτως ή άλλως, η 4η γενιά του Ιάπωνα δεν έχει κουπέ εκδοχή για να ντυθεί Type R. Εδώ έρχεται ο Jordan Rubinstein-Towler, για να δημιουργήσει αυτό που ζητάμε όλοι. Στο εμπρός συναντάμε μια παραλλαγή των μακρόστενων φαναριών του DC2, σε πιο μικρή και αμυγδαλωτή εκτέλεση. Πίσω, δεν θα μπορούσαν παρά να βρίσκονται τα παραλληλόγραμμα, που συναντούσαμε (με παραλλαγές) στις πρώτες 3 γενιές του Integra (1986-2001, από το ’01 μέχρι το ’06 περισσότερες οι αλλαγές στο DC5), και φυσικά η παραδοσιακή «φτερούγα». Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι λιτές γραμμές και τα κόκκινα καθίσματα, με τα renderings μέσα-έξω να φαντάζουν έτοιμα για παραγωγή. Βέβαια, έχοντας δει μέρος από το εμπρός τμήμα του νέου Integra γνωρίζουμε πως δεν έχει πολλή συνάφεια με τις ψηφιακές εικόνες, ωστόσο δεν παύουν να είναι εντυπωσιακές.
Φανταστείτε τώρα αυτό το σχέδιο, με τον κινητήρα και τη μετάδοση του νέου Type S. Με 320 άλογα και 420 Nm, δηλαδή, να καταλήγουν στους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και μπλοκέ διαφορικού. Αμαρτία δεν είναι να μην προσφέρεται τέτοια δύναμη σε τέτοιο αμάξωμα;