Αυτό είναι το Hyundai Sonata N-Line των 290 ίππων

Περίπου ένα χρόνο πριν, είχαν εμφανιστεί καμουφλαρισμένα πρωτότυπα του Hyundai Sonata, με έντονες σπορ διαθέσεις. Η φημολογία για έκδοση N-Line ήταν διάχυτη, το ίδιο και τα renderings. Σήμερα, κάνει την εμφάνισή της η έκδοση παραγωγής, μέσω διαρροής.

Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει το νέο Hyundai Sonata;

Το The Korean Car Blog εξασφάλισε αποκλειστικά πλάνα από το πολυαναμενόμενο, κορυφαίο Sonata, αλλά και αρκετά από τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Μπροστά, ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με τις γωνιώδεις εισαγωγές αέρα και το σήμα «N-Line», προειδοποιεί για τις διαθέσεις του κορεατικού μεγαλομεσαίου. Οι 19άρες ζάντες, οι τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης και ο ψευδο-διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα, μαζί με το διακριτικό χείλος στο τελείωμα της πόρτας του πορτμπαγκάζ, ολοκληρώνουν το δυναμικό πακέτο της εμφάνισης.

Στο εσωτερικό συναντάμε μπάκετ καθίσματα με επένδυση δέρματος-alcantara, συνοδεία σημάτων στις πλάτες και τη στεφάνη του τιμονιού, αλλά και κόκκινων ραφών.

Διαβάστε επίσης: Νέο Hyundai Elantra N Line 1.6 GDI Turbo

Την κίνηση αναλαμβάνει ο 2.5άρης T-GDI, με απόδοση 290 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και 422 Nm στις 1.650-4.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT, τροφοδοτώντας τους εμπρός τροχούς, και το βάρος του αυτοκινήτου φτάνει τα 1.545 κιλά. Η μέση κατανάλωση ορίζεται στα 9 λίτρα/100 χλμ. Για τις επιδόσεις δεν υπάρχει ενημέρωση, ωστόσο οι Κορεάτες παίρνουν ως μέτρο σύγκρισης το όμορο Genesis G80. Το πολυτελές σεντάν αποδίδει 304 ίππους από το ίδιο μοτέρ, αλλά ζυγίζει 1.785 κιλά. Η αναλογία κιλών/ίππο στο Sonata δηλαδή, είναι καλύτερη. Το Sonata N-Line διαθέτει launch control και πρόγραμμα Sport+, που κάνει ταχύτερες τις αλλαγές (και σφίγγει την ανάρτηση). Το G80 επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 6,5 δλ., οπότε η επιτάχυνση του σπορ Sonata θα κυμαίνεται σε ταχύτερα επίπεδα, ενδεχομένως στην περιοχή των 6 δλ.

Δείτε ακόμα: Hyundai i30 N «300άρισε» (+video)

 

Get it on Google Play Download on the App Store