Η μάχη στα μικρομεσαία hot hatch αναμένεται να φουντώσει για τα καλά, μετά και από την επανείσοδο της Toyota με το GR Corolla. Ένα αυτοκίνητο που θα επαναφέρει το ιαπωνικό μικρομεσαίο στην κατηγορία, μετά το T-Sport. Σε σχέση με εκείνο πάντως, το GR θα είναι τουλάχιστον ένα επίπεδο πάνω.
Μέχρι σήμερα, είχαμε τη δυνατότητα να το βλέπουμε μόνο μέσω renderings. Το Best Car Web μας είχε δείξει μερικά από τα πιο πειστικά, αλλά πλέον μπορεί να υπερηφανεύεται πως αλίευσε τις πρώτες επίσημες εικόνες του «εκρηκτικού» Corolla! Οι φωτογραφίες μας έρχονται μέσω του 7 Tune και είναι παρμένες από το τελευταίο τεύχος του ιαπωνικού περιοδικού, αποκαλύπτοντας πλήρως την τελική μορφή του πολυαναμενόμενου GR Corolla.
Στο εμπρός μέρος, ο προφυλακτήρας θυμίζει έντονα αυτόν του GR Yaris. Μεγάλη, παραλληλόγραμμη εισαγωγή στο κέντρο και δυο μικρότερες, κάθετες στο πλάι για τα φρένα. Εδώ τα φώτα ομίχλης μετακομίζουν στο εσωτερικό της κεντρικής εισαγωγής, ενώ υπάρχει και αεραγωγός στο καπό. Τα φουσκωμένα φτερά κυριαρχούν στο παράστημα του κορυφαίου Corolla, με τα πίσω ειδικά να θυμίζουν έντονα το 5θυρο Subaru Impreza STI. Στα μετόπισθεν, ο νέος προφυλακτήρας με τον διαχύτη, τους πλευρικούς αεραγωγούς και τις διπλές απολήξεις εξασφαλίζουν πως δεν πρόκειται κανείς να μπερδέψει το GR με το υβριδικό Corolla.
Πέρα από το «φαίνεσθαι» , όμως, οι Ιάπωνες έχουν πληροφορίες και για το «είναι» του GR Corolla. Όπως αναφέρει ο πίνακας των τεχνικών χαρακτηριστικών, το αμάξωμα είναι φαρδύτερο κατά 20 χλστ. από του απλού (1.810 χλστ. από 1.790). Το μήκος παραμένει στα 4.375 χλστ., ενώ το ύψος αναφέρεται στα 1.450 χλστ. (-40 χλστ.). Αφού μας άνοιξε η όρεξη με τα των διαστάσεων, πάμε και στα πολύ πικάντικα.
Κάτω από το γυμνασμένο αμάξωμα, συναντάμε τον κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης του GR Yaris, αλλά σε ισχυρότερη μορφή. Ο 1.600άρης τρικύλινδρος τούρμπο αποδίδει 300 ίππους και 370 Nm (369,72 για την ακρίβεια, μετά τη μετατροπή των 37,7 κιλών), μετρώντας 39 επιπλέον άλογα και 10 Nm σε σχέση με το δικό μας GR Yaris (+28 ίππους συγκριτικά με το JDM, ίδια ροπή). Η κίνηση εννοείται πως μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, μέσω του συστήματος GR-Four και 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Αν ισχύσει το παράδειγμα του Yaris, τότε το ευρωπαϊκό GR Corolla θα αποδίδει λιγότερα άλογα από το JDM, αλλά όχι μεγάλη διαφορά (261 αντί 272 ίππων το Yaris, υπολογίστε γύρω στα 290 άλογα για το Corolla).
Για επιδόσεις δεν ανακοινώνεται κάτι, όμως με τόσο γκάζι και τετρακίνηση ένας χρόνος κάτω των 5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, είναι πέρα για πέρα ρεαλιστικός. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η πρεμιέρα του νέου «όπλου» της Toyota είναι προγραμματισμένη για αρχές με μέσα του επόμενου έτους.