Το 1993, η Toyota κατακτούσε τον πρώτο της τίτλο Κατασκευαστών στο WRC με την Celica ST185 και τον Juha Kankkunen να παίρνει το Οδηγών Corolla. Το rendering του Yoga Budi Widiantoro με την αντίστοιχη Supra, μας γυρνάει στην αυγή της δεκαετίας του 90 και τα χώματα του Ακρόπολις.
Δείτε ακόμα: Πωλείται συλλεκτική Toyota Supra Castrol
Τιτλοφορείται Toyota Gazoo Racing Castrol Supra GT-Four, αποτίοντας φόρο τιμής στην Celica GT-Four που ισοπέδωσε τον ανταγωνισμό το ’93. Η ψηφιακή Supra WRC ξεχωρίζει χάρις στα εμβληματικά χρώματα της Castrol, την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, τα χωμάτινα ελαστικά, τους 4 έξτρα προβολείς στο εμπρός μέρος και τη συστοιχία LED στην οροφή, αλλά και τα φουσκώματα στα φτερά. Αν θέλουμε να είμαστε ακόμα πιο πιστοί στο πρωτότυπο, κάτω από το καπό προτιμούμε τον 2λιτρο τούρμπο τετρακύλινδρο κινητήρα.
Διαβάστε επίσης: Πωλείται Toyota Celica 2.0 GTi του 1991 με 23.900 χλμ.
Στην αγωνιστική Celica GT-Four, ο 3S-GTE απέδιδε 300 ίππους και τροφοδοτούσε τους τέσσερις τροχούς μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Η 2λιτρη Supra αποδίδει 258 ίππους στις 5.000-6.000 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής στις 1.550-4.000 σ.α.λ., ενώ η δύναμη στους πίσω τροχούς περνάει μέσω ενός 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου της ZF. Το ιαπωνικό κουπέ με τα μηχανικά μέρη της BMW επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: Πώς στέκεται το Toyota GR Yaris δίπλα στην Celica GT-Four;
Δεν θα θέλατε να τη δείτε με ενδυμασία Castrol, στο Ακρόπολις, να σηκώνει πέτρες και σύννεφο σκόνης στο πέρασμά της, με το πίσω μέρος να χορεύει από στροφή σε στροφή;