Η ολοκαίνουργια BMW Σειρά 5 παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα, σε όλο το μεγαλείο των 20άρων ζαντών, των λαμπερών χρωμάτων και των πακέτων M Sport. Κάθε κατασκευαστής εξάλλου, όταν λανσάρει ένα μοντέλο, φροντίζει να είναι η κορυφαία έκδοση, με όλα τα φρου-φρου και τα αρώματα πάνω του. Προφανέστατα, ουδεμία σχέση έχουν αυτές οι φανταχτερές παρουσίες με τις βασικές εκδόσεις. Αυτές, δηλαδή, που οριοθετούν αυτό το «από» στις ανακοινώσεις τιμών.
Η νέα 5άρα είναι άμεσα διαθέσιμη στη Γερμανία, με τη BMW να αναρτά επί τόπου τιμοκαταλόγους και εξοπλιστικά επίπεδα. Ο διαμορφωτής της εταιρίας προσφέρει την ιδανική περιήγηση στα ενδότερα του premium μεγαλομεσαίου, δείχνοντάς μας παράλληλα πώς είναι χωρίς «make up». Στη βάση της γκάμας τοποθετείται η 520i, με τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο των 208 ίππων κάτω από το καπό και 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 7,5 δλ. και η τελική φτάνει τα 230 χλμ./ώρα, συνοδευόμενη από μέση κατανάλωση 5,8 λίτρων/100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 131 γρ./χλμ.
Η τιμή εκκίνησης ορίζεται στις 57.550 ευρώ (μιλάμε πάντα για Γερμανία), οπότε αντιλαμβανόμαστε πως το αντίτιμο είναι αρκετά «τσιμπημένο» πριν καν αρχίσουν να τικάρονται κουτάκια στα έξτρα. Με αυτές τις σχεδόν 56.000 ευρώ αγοράζεις τη νέα 5άρα στο λευκό μη μεταλλικό Alpine White χρώμα, απλούς προφυλακτήρες δίχως αιχμηρές εισαγωγές και αεροδυναμικές προσθήκες, αλλά και 18άρες ζάντες που μοιάζουν με 16άρες. Η σχεδιαστική προσέγγιση στη νέα Σειρά 5 και οι μεγάλες της διαστάσεις (χαρακτηριστικό ότι για πρώτη φορά ξεπερνά τα 5 μέτρα, στα 5.065 χλστ. μήκος), καθιστούν απαραίτητη την παρουσία τουλάχιστον 19άρηδων τροχών με χαμηλό προφίλ στα λάστιχα, προκειμένου να «δείξει» εμφανισιακά η Βαυαρή.
Στο εσωτερικό ευτυχώς είναι στάνταρ η ενιαία διάταξη των οθονών (με 12,3 ίντσες μπροστά από τον οδηγό και 14,9 ίντσες ακριβώς δίπλα), όπως και οι επενδύσεις Veganza (η πρώτη vegan καμπίνα σε αυτοκίνητο παραγωγής), αλλά λείπει το κάτι παραπάνω. Μια χρωματική αντίθεση με τις ραφές, αλουμινένια πεντάλ, απομίμηση ανθρακονημάτων ή αλουμινίου στο ταμπλό, κάτι σχετικό. Για όλα αυτά, και κυρίως ακόμα περισσότερα στο εξωτερικό σκέλος της εμφάνισης, είναι επιτακτική ανάγκη η προσθήκη του πακέτου M.
Ξάφνου, η G60 αποκτά το παρουσιαστικό που της αρμόζει. Σωστοί προφυλακτήρες, δυναμικό σχέδιο στις 19άρες ζάντες, πλαϊνές ποδιές, LED προβολείς (όχι μόνο ημέρας), αλουμινένιες επενδύσεις στην καμπίνα και δερμάτινα καθίσματα με μπλε ραφές, έναντι 61.550 ευρώ. Από τη στιγμή που κάποιος διατίθεται να δώσει 57μιση χιλιάδες για αγορά νέας 5άρας, επιβάλλεται να δώσει τις επιπλέον 4.000 ευρώ για να δείχνει το αυτοκίνητο όπως πρέπει.