Η νέα Mercedes S-Class βρίσκεται στα τελευταία στάδια δοκιμών και έχουμε τις πρώτες φωτογραφίες από το τελικό προϊόν.
Οι εικόνες επαληθεύουν τις ψηφιακές απεικονίσεις που είχαμε δει παλιότερα, με την έβδομη γενιά S-Class να παρουσιάζει πολλές διαφορές σε σχέση με την σημερινή. Βασίζεται στην πλατφόρμα MRA και οι διαστάσεις έχουν πάρει την ανιούσα, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες το μήκος φτάνει τα 5,25 μέτρα στην κανονική και τα 5,4 μέτρα με το μεγάλο μεταξόνιο, ώστε να υπάρχει σαφής διαχωρισμός από την E-Class, ενώ η κορυφαία Maybach θα αγγίζει τα 6 μέτρα!
Διαβάστε επίσης: Ο άγνωστος 8.0 W18 της Mercedes S-Class
Η νέα ναυαρχίδα της Mercedes θα χρησιμοποιεί τα υβριδικά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου, με χωρητικότητα 2.9 και 3.0 λίτρων και ηλεκτρική αυτονομία που θα φτάνει μέχρι τα 100 χιλιόμετρα. Ακόμα και η κορυφαία έκδοση, η S63, θα είναι υβριδική – έστω mild. Ο 4λιτρος twinturbo V8 συνδυάζεται με το ήπιο σύνολο των 48V και αναμένεται να ξεπερνά τους 620 ίππους, ώστε να γεφυρώσει το χάσμα με την S65. Η τελευταία δύσκολα θα συνεχίσει με τη μορφή που την ξέρουμε, χρησιμοποιώντας δηλαδή τον 6λιτρο twinturbo V12. Ένα τέτοιο μοτέρ ενδεχομένως να δούμε στην έκδοση Maybach.
Στο εσωτερικό το σύστημα πολυμέσων MBUX θα βρίσκεται σε αναβαθμισμένη μορφή, ενώ η παρουσία κουμπιών θα περιοριστεί στο ελάχιστο, αφήνοντας τον έλεγχο στην οθόνη αφής των 15 ιντσών (δίχως να αποκλείεται ακόμα μεγαλύτερη διάσταση).
Δείτε ακόμη: Νέα Mercedes CLS 260 με 1.500άρι τούρμπο μοτέρ
Πέραν των υβριδικών, θα υπάρχει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση κατά πάσα πιθανότητα με την ονομασία EQ S. Θα κινείται από δυο ηλεκτροκινητήρες – ο ένας στον εμπρόσθιο άξονα και ο άλλος στον πίσω-, παρέχοντας έτσι μόνιμη τετρακίνηση, και μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 80 kWh και βάρους 650 κιλών, που θα είναι τοποθετημένη στο δάπεδο του οχήματος. Στην EQC ο εν λόγω συνδυασμός αποδίδει 408 ίππους και 765 Nm ροπής. Υπάρχει πιθανότητα δημιουργίας EQ S AMG, με ισχύ μεγαλύτερη των 550 ίππων και 900 Nm ροπής, με την αυτονομία να αγγίζει τα 500 χλμ.
Διαβάστε επίσης: Γιατί είχε δύο πίσω κεραίες η Mercedes S-Class;
Πρωταγωνιστικό ρόλο στο ηγετικό «Αστέρι» θα παίζει η αυτόνομη τεχνολογία, που θα φτάνει στο επίπεδο 3. Η συντριπτική πλειοψηφία των λειτουργιών και της οδήγησης μπορεί να εκτελεστεί από το ίδιο το όχημα, όμως απαιτείται η εγρήγορση του οδηγού.
Δείτε ακόμα: Γεμάτη τεχνολογία η νέα Mercedes E-Class
Περιμένουμε την επίσημη πρεμιέρα της τον Σεπτέμβρη του 2020, με τις πωλήσεις να ξεκινάνε το πρώτο τρίμηνο του 2021.