Το νέο Honda Civic είναι προγραμματισμένο να λανσαριστεί στα τέλη του 2021, με το Type R να ακολουθεί το ’22. Και κόντρα στο ηλεκτρικό ρεύμα της εποχής, θα είναι αυστηρά βενζινοκίνητο!
Αυτό υποστηρίζει το Autocar, που επικαλείται πηγές από τα ενδότερα της ιαπωνική φίρμας. Σύμφωνα με αυτές, το επόμενο «Τάπερ» ενδέχεται να είναι όχι μόνο το τελευταίο μη υβριδικό Type R, αλλά και το τελευταίο Honda γενικά με κινητήρα εσωτερικής καύσης χωρίς τη συνδρομή ηλεκτρικού μοτέρ! Οι Ιάπωνες προγραμμάτιζαν την ηλεκτροποίηση ολόκληρης της γκάμας μέχρι το 2025, όμως οι εκπομπές ρύπων τους ανάγκασαν να επισπεύσουν τις διαδικασίες κατά 3 χρόνια. Από το 2022 λοιπόν, κάθε νέο Honda θα έχει υβριδική και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, αποχαιρετώντας την αποκλειστική τροφοδοσία από Μ.Ε.Κ. Προνόμιο που θα συνεχίσει να απολαμβάνει, η επερχόμενη κορυφαία έκδοση του Civic (την βλέπουμε σε πολύ ωραίο rendering της KDesign AG).
Στα μηχανικά μέρη, ο 2λιτρος Turbo VTEC θα διατηρηθεί κάτω από το καπό. Η ισχύς του όμως, θα είναι αυξημένη. Οι φήμες κάνουν λόγο μέχρι και για 400 άλογα (320 το σημερινό), κάτι που θα απαιτήσει τη συνδρομή του πίσω άξονα στη διαχείρισή της. Η τετρακίνηση δεν είναι ακόμα σίγουρη, ούτε ως στάνταρ ούτε ως προαιρετική. Ωστόσο, φαντάζει αδύνατο να φτάσει το Type R σε τέτοια επίπεδα δύναμης και να παλεύει να την περάσει στο οδόστρωμα μόνο μέσω των εμπρός τροχών. Εξάλλου σε αυτό το επίπεδο, οι «παίκτες» (Audi RS 3, Mercedes-AMG A45 και της ανάλογης Σειράς 1, που ετοιμάζει η BMW) δεν αστειεύονται. Οι επιδόσεις ακούγεται πως θα είναι της τάξης των 4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και των 280 χλμ./ώρα τελικής! Υπομονή έναν χρόνο ακόμα.