Τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα έχουν αναμενόμενα πάρει τα πάνω τους σε πωλήσεις, αλλά και σε τιμές, ακολουθώντας τις ανατιμήσεις των καινούριων. Αν μάλιστα πρόκειται για κάποιο μοντέλο που έχει ζήτηση τότε μπορεί να πωλείται όσο σχεδόν είχε καινούργιο. Το ίδιο όμως μπορεί να ισχύει για ένα που σταμάτησε να διατίθεται ως επιβατικό και προσφέρεται πλέον ως επαγγελματικό.
Αυτό δεν είναι άλλο από το νέο Suzuki Jimny, το οποίο ξεκίνησε την καριέρα του το 2018 ως Ι.Χ., όμως από τον Μάιο του 2021 προσφέρεται μόνο ως LCV, με δύο θέσεις και χώρο φόρτωσης. Το αποτέλεσμα είναι τα ελάχιστα επιβατικά μεταχειρισμένα που υπάρχουν να αξίζουν… χρυσάφι.
Ας κάνουμε όμως μια σύντομη αναδρομή τιμών. Τον Αύγουστο του 2018 όταν άνοιξαν οι προπαραγγελίες, οι τιμές του νέου Jimny ξεκινούσαν στις εκδόσεις GL και GLX από 16.270 ευρώ και 17.670 ευρώ αντίστοιχα. Με το αυτόματο κιβώτιο 4 ταχυτήτων οι τιμές διαμορφώνονταν από 18.670 ευρώ και 20.170 ευρώ.
Στις αρχές του 2019 το Jimny GL είχε ανέβει στις 18.470 ευρώ και το GLX στις 20.390 ευρώ, ενώ το αυτόματο κόστιζε από 20.070 ευρώ και 22.270 ευρώ αντίστοιχα. Τώρα, όποιος θέλει μεταχειρισμένο επιβατικό Jimny, θα επιλέξει μεταξύ κάποιων ελαχίστων του 2018 και 2019. Υπό κανονικές συνθήκες, οι τιμές του θα ήταν χαμηλότερες από όσο είχε καινούργιο. Όμως στην πράξη δεν ισχύει κάτι τέτοιο, καθώς μοντέλα του 2018 πωλούνται από 23.500 έως 26.800 ευρώ και του 2019 το φθηνότερο έχει 26.000 ευρώ και το πιο ακριβό φτάνει τις 37.990 ευρώ!!!
Να υπενθυμίσουμε ότι την κίνηση του Jimny αναλαμβάνει ο 1.500άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης, ισχύος 102 ίππων 130 Nm στις 4.000 σ.α.λ., ο οποίος προσφέρει τελική ταχύτητα 145 χλμ./ώρα (140 χλμ./ώρα το αυτόματο), κατανάλωση 6,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 154 γρ./χλμ. (7,5 λτ./100 χλμ. και 170 γρ./χλμ. CO2 το αυτόματο). Όσον αφορά στο σύστημα τετρακίνησης του νέου Jimny, αυτό είναι το ALLGRIP PRO με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς και με «αργό» κιβώτιο.