Όπως είναι φυσιολογικό, κάθε αυτοκίνητο όσο πιο πολύ κινείται, τόσο εκτίθεται σε «κινδύνους», ενώ αυξάνονται οι πιθανότητες να κάνει την εμφάνισή της κάποια βλάβη. Ορισμένες φθορές είναι βέβαια φυσιολογικές, αφού τα αναλώσιμα είδη πρέπει να ελέγχονται και να αντικαθίσταται, όπως ορίζει ο κατασκευαστής. Έτσι αυξάνεται η μακροζωία ενός οχήματος. Ένα άτυπο όριο είναι οι 100.000 χιλιόμετρα, τα οποία υπό φυσιολογικές συνθήκες με 15.000 χλμ. ανά έτος, έρχονται σε κάτι λιγότερο από 7 χρόνια.
Σε ένα τέτοιο εξαντλητικό τεστ υπέβαλε η Γερμανική Autobild τη Mercedes A 220 d, και αποδείχτηκε πραγματικό «αστέρι», αφού ουσιαστικά δεν έπαθε τίποτα. Συνολικά οι δοκιμαστές διένυσαν 102.507 χιλιόμετρα, ξεκινώντας το μακρύ ταξίδι τους τον Οκτώβριο του 2019. Πληροφοριακά, η 220 d εξοπλίζεται με 2λιτρο κινητήρα απόδοσης 190 ίππων και 200 Nm ροπής, συνδυαζόμενο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 ταχυτήτων. Η κατανάλωση μετά από όλες αυτές τις χιλιάδες χιλιόμετρα βρέθηκε στα 6,3 λτ./100 χλμ. Στα ταξίδια έπεφτε κοντά στα 5 λτ./100 χλμ. και η κατανάλωση AdBlue ήταν λίγο πιο πάνω από 1 λτ./1.000 χλμ.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Γερμανικής Autobild, η Α 220 d καινούργια επιτάχυνε στο 0-100 χλμ./ώρα σε 7,1 δλ., ενώ μετά το πέρας του τεστ τα έφτανε σε 7,4 δλ. Ωστόσο οι ρεπρίζ στα 60-100 χλμ./ώρα και 80-120 χλμ./ώρα παρέμειναν ίδιες, στα 3,7 δλ. και 4,8 δλ., αντίστοιχα. Πολύ ανθεκτικά και αποδοτικά ήταν και τα φρένα, με 100-0 χλμ./ώρα σε 35,7 μ. καινούργια και 35,8 μ. μετά από τα 102.507 χλμ. Φυσικά είχαν γίνει τα προγραμματισμένα service κάθε 25.000 χλμ.
Το εσωτερικό διατηρήθηκε σε πολύ καλή κατάσταση, με ελάχιστες φθορές στην ταπετσαρία των εμπρός καθισμάτων. Μια μηδαμινή σκουριά στο κάτω μέρος του αμαξώματος, μια διαρροή 170 γρ. ψυκτικού μέσου και κάποιες λάμπες καμένες, ήταν οι μόνες «βλάβες».