Πόσες οικογένειες στην Ελλάδα δεν έχουν μεγαλώσει μαζί με ένα Nissan Sunny και πόσοι δεν έχουν βρεθεί στο τιμόνι του, είτε ως οικογενειάρχες είτε ως νέοι οδηγοί με το αυτοκίνητο του μπαμπά. Χιλιάδες και σίγουρα πολύ ευχαριστημένοι για διάφορα χαρακτηριστικά του και κυρίως για τη μνημειώδη αξιοπιστία του. Άλλωστε αγαπήθηκε πολύ γιατί κατασκευάστηκε και στην Ελλάδα από την ΤΕΟΚΑΡ.
Δείτε ακόμα: 0-100 με Datsun 120Y του 1978! (+video)
Το Sunny N14 που παράχθηκε μεταξύ 1990-1995, είχε αλλάξει τελείως σε σχέση με τον πιο τετραγωνισμένο σε σχεδιασμό προκάτοχό του και είχε αποκτήσει περισσότερες καμπύλες και σαφώς πιο σύγχρονα χαρακτηριστικά. Μαζί με το έβδομης γενιάς Toyota Corolla (έμοιαζαν λίγο και σε σχεδιασμό) μονοπωλούσαν στην κατηγορία τους στην Ελλάδα και είχαν γεμίσει τους δρόμους στην sedan και liftback έκδοση.
Δείτε ακόμα: Σας έχει λείψει το Nissan Sunny;
Σήμερα όσα Nissan Sunny κυκλοφορούν στους δρόμους, είναι σίγουρα φορτωμένα με αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και συνεχίζουν αγόγγυστα να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους. Το συγκεκριμένο όμως Sunny έχει ταλαιπωρηθεί ελάχιστα, καθώς από το 1992 έως σήμερα έχει διανύσει σχεδόν 46.000 χλμ. Σύμφωνα με την αγγελία είναι πρώτο χέρι και βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση, όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες. Το αμάξωμα δεν εμφανίζει φθορές, όπως και το εσωτερικό, όπου τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων δεν έχουν «γυαλίσει», ενώ και το ταμπλό δεν έχει ρωγμές και σκασίματα, παρά τις τρεις δεκαετίες του. Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει τα άκρως απαραίτητα, όπως είναι κεντρικό κλείδωμα, ηχοσύστημα και υδραυλικό τιμόνι, ενώ η τιμή που πωλείται είναι στις 3.990 ευρώ.
Δείτε ακόμα: Θυμάστε το Datsun Bluebird;
Την κίνησή του αμαξώματος των 4.230 χλστ. μήκους και βάρους 990 κιλών, αναλαμβάνει ο 1.4 λτ. 16βάλβιδος κινητήρας απόδοσης 75 ίππων και 112 Nm ροπής, ο οποίος εξασφάλιζε επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 13,3 δλ. και τελική ταχύτητα 167 χλμ./ώρα.