Η αυτόνομη κινητικότητα απαιτεί συνήθεια και προσαρμογή από όλους, αστυνομικών οργάνων περιλαμβανομένων. Θα πρέπει να μάθουν να ξεχωρίζουν, για παράδειγμα, ποιο όχημα έχει οδηγό και ποιο πηγαίνει μόνο του, ώστε να μη γίνονται πρωταγωνιστές σε σκηνικά σαν αυτά, που έγιναν αστυνομικοί στο Σαν Φρανσίσκο.
Οι άνθρωποι του San Bruno PD είχαν στήσει μπλόκο για αλκοτέστ σε πολυσύχναστο δρόμο της πόλης, όταν υπέπεσε στην αντίληψή τους ένα Jaguar I-Pace να κάνει αναστροφή σε σημείο που απαγορευόταν. Κατευθείαν άναψαν φάρο και πήραν στο κατόπι το βρετανικό SUV, το οποίο αλήθεια είναι πως άργησε να σταματήσει. Όταν το έκανε, αναμενόμενα οι αστυνομικοί είχαν το νου τους. Φώναξαν στον οδηγό να βάλει τα χέρια στο τιμόνι αρχικά και μετά να τα δείξει, βγάζοντάς τα έξω από το παράθυρο, ωστόσο τίποτα από τα δυο δεν έγινε πράξη. Οι αστυνομικοί παραλίγο να πλησιάσουν με τα όπλα προτεταμένα, μέχρι που παριστάμενος τους ενημέρωσε ότι δεν υπήρχε οδηγός για να τους απειλεί.
Τα όργανα της τάξης πήγαν στο αριστερό παράθυρο και, προς έκπληξή τους, δεν υπήρχε άνθρωπος στο κάθισμα του οδηγού. Το I-Pace που παραβίασε τον Κ.Ο.Κ. ανήκει στο στόλο αυτόνομων ταξί της Waymo, συνεπώς οι αστυνομικοί δεν ήξεραν πώς να συνεχίσουν, πέρα από να επιστρατεύσουν το χιούμορ: «Κανένας οδηγός, καθόλου χέρια, καμία σχέση» έγραψε το εν λόγω Α.Τ. στα social, παραδεχόμενοι πως ακόμα δεν υφίσταται νομοθετικό πλαίσιο για τέτοιες περιπτώσεις. Το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να ενημερώσουν τη Waymo για τη δυσλειτουργία του οχήματος (δεν «διάβασε» την πινακίδα που απαγορεύει την αναστροφή) και να περιμένουν μέχρι τον Ιούλιο του 2026, όταν θα τεθεί σε εφαρμογή σχετική τροπολογία για την βεβαίωση κλήσεων σε αυτόνομα οχήματα, τις οποίες θα πληρώνουν οι κάτοχοί τους.
























