To Lexus LFA είναι ένα από τα πιο συλλεκτικά αυτοκίνητα της τελευταίας 20ετίας. Μόλις 500 κυκλοφόρησαν, σε μια στιγμή «τρέλας» των Toyota-Yamaha που δημιούργησαν μια ατμοσφαιρική μηχανή απόλαυσης 9.500 σ.α.λ.
Αναμενόμενα, οι τιμές που πιάνει ένα τέτοιο αυτοκίνητο όταν βγαίνει στην αγορά των μεταχειρισμένων είναι δυσθεώρητες. Ειδικά όταν το μοτέρ δεν έχει καν στρωθεί. Καλή ώρα το συγκεκριμένο, που είναι καλυμμένο με μεμβράνη χρωμίου και έχει μόλις 870 χλμ. στο οδόμετρο! Είναι μοντέλο του 2001 και δεν παρουσιάζει το παραμικρό ίχνος φθοράς ή κακομεταχείρισης.
Δείτε ακόμα: Το ουρλιαχτό του Lexus LFA στο δυναμόμετρο (+video)
Ο υστερικός V10 των 4.8 λίτρων αποδίδει 560 ίππους στις 8.700 σ.α.λ. και 480 Nm στις 6.800 σ.α.λ., επιταχύνοντάς το στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,6 δλ. και φτάνοντας μέχρι τα 326 χλμ./ώρα τελικής. Η αγγελία είναι λεπτομερέστατη και αναφέρει μέχρι τις εκπομπές ρύπων, οι οποίες βρίσκονται στα 488 γρ.CO2/χλμ. Κατά συνέπεια, τα τέλη θα είναι πολύ υψηλά. Το ίδιο ισχύει με τις απαιτήσεις σε καύσιμο, οι οποίες μπορεί να ξεπεράσουν τα 30 λίτρα/100 χλμ. όταν αποφασίσει ο οδηγός να απολαύσει το soundtrack της ιαπωνικής συμφωνίας. Τον νοιάζει; Καθόλου!
Διαβάστε επίσης: Πωλείται συλλεκτική Toyota Supra Castrol
Καινούργιο, το LFA κόστιζε 350-400.000 ευρώ αναλόγως αγοράς. Μεταχειρισμένο, ακόμα περισσότερα. Πόσο; Πρακτικά, όσα θέλει ο πωλητής. Ο συγκεκριμένος εκμεταλλεύεται τον ελάχιστο αριθμό χιλιομέτρων και τη χρωμιωμένη εμφάνιση, ζητώντας 1,05 εκατομμύρια ευρώ! Το μόνο που ελπίζουμε και ευχόμαστε, είναι ο επόμενος ιδιοκτήτης να το οδηγεί περισσότερο και να μην το κρατάει κλειδωμένο σε ένα γκαράζ, ώστε να πιάσει ακόμα παραπάνω σε περίπτωση που αποφασίσει να το μεταπωλήσει στο μέλλον.