Στα τέλη του 2023 είχε κάνει την εμφάνισή του το πρωτότυπο FT-Se , με το οποίο η Toyota προλείανε το έδαφος για το νέο MR2. Ένα concept car ηλεκτρικό, δείχνοντας ότι κατά πάσα πιθανότητα η 4η γενιά του ιαπωνικού sportscar θα πάρει το δρόμο του πλήρους εξηλεκτρισμού.
Το FT-Se έδειξε τη σχεδιαστική κατεύθυνση που θα ακολουθήσει το MR2 MK4, με τον ψηφιακό σχεδιαστή SRK Designs να παραθέτει τη δική του οπτική για το αυτοκίνητο, προσαρμόζοντας το πρωτότυπο των Ιαπώνων σε μια σιλουέτα που θα ζήλευε κάθε Supra. Το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό, εκπληκτικό και συνάμα φουλ φουτουριστικό διατηρώντας και ανεβάζοντας πολλαπλά επίπεδα τις κεντρομήχανες γραμμές που έχουμε συνηθίσει στο MR2, διανθίζοντας τες με πλήρες αεροδυναμικό πακέτο, φουσκώματα, τεράστιους αεραγωγούς και γενικότερα, ένα παρουσιαστικό που βρίθει δυναμισμού και επιθετικότητας, ειδικά όταν το βλέπεις από συγκεκριμένες γωνίες.
Εξατμίσεις στον απολαυστικό διαχύτη δεν διακρίνονται, αλλά σύμφωνα με αρκετές πληροφορίες, ιδίως από την Ιαπωνία, η Toyota δεν στοχεύει στο λανσάρισμα μόνο ηλεκτρικής έκδοσης για το νέο της sportscar. Πολλές φήμες θέλουν τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του πλανήτη να εξετάζει το ενδεχόμενο λανσαρίσματος δυο διαφορετικών μοντέλων, υπό τη «σημαία» του MR2! Το ένα περιλαμβάνει ένα αμιγώς ηλεκτρικό παράγωγο, δηλαδή την έκδοση παραγωγής του FT-Se. To άλλο και πάρα, μα πάρα, πολύ ελπιδοφόρο, μια βενζινοκίνητη επιστροφή του κεντρομήχανου nippon με τον 1.600άρη τρικύλινδρο τούρμπο των 304 ίππων από το GR Corolla! Κάτι αντίστοιχο έχει ακουστεί παλιότερα και για το επόμενο GR86. To θερμικό μάλιστα προγραμματίζεται να έρθει και νωρίτερα, το 2026 αντί του 2027 που θα κάνει πρεμιέρα το EV – πάντα βάσει των όσων υποστηρίζουν ιαπωνικά δημοσιεύματα.










































