Ένα εκπληκτικό μοντέλο παρουσίασε η Lego, η οποία δημιούργησε το πιστό αντίγραφο της Bugatti Chiron σε πραγματικές διαστάσεις, το οποίο μάλιστα μπορεί να οδηγηθεί κανονικά!
Βέβαια το «κανονικά» είναι σχετικό, καθώς εξυπακούεται πως δεν βγάζει πινακίδες κυκλοφορίας, ούτε μπορεί να φτάσει τα 420 χλμ./ώρα της τελικής του πραγματικού αυτοκινήτου. Ωστόσο μπορεί να οδηγηθεί σε κλειστή διαδρομή και να υπερβεί τα 20 χλμ./ώρα. Η τεχνική δημιουργία περιλαμβάνει 2.304 λιλιπούτεια μοτεράκια, 4.032 ροδέλες και 2.016 γρανάζια που προέρχονται από τη Lego Technic, δημιουργώντας μια θεωρητική δύναμη 5,3 ίππων και ροπή της τάξης των 92 Nm. Αυτό ωθεί τα τουβλάκια της Chiron των 1.500 κιλών στην προαναφερθείσα ταχύτητα, με τον χρόνο που απαιτείται για να την φτάσει να παραμένει άγνωστος.
Δείτε ακόμα: Ιδού η νέα Bugatti Divo των 1.500 ίππων (+video)
Μιλώντας για τουβλάκια, το μοντέλο πλήρους κλίμακας χρησιμοποιεί πάνω από 1 εκατομμύριο. Το εξωτερικό διαθέτει διασυνδεδεμένα τριγωνικά τμήματα που αποτελούν μια εξωτερική επιφάνεια, αναπαριστώντας το σχήμα του πραγματικού hypercar. Στο εσωτερικό σε αφήνει άφωνο η προσοχή στη λεπτομέρεια, έχοντας κανονικά ταμπλό, καθίσματα και τιμόνι-όλα αποτελούμενα από τουβλάκια Lego. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης το πτυσσόμενο πίσω spoiler, ταχύμετρο, εμπρός και πίσω φώτα και πεντάλ φρένου. Η ανάπτυξη και η κατασκευή χρειάστηκαν 13.438 ώρες. Οι ζάντες και τα σήματα της Bugatti προέρχονται από την πραγματική Chiron.
H εν λόγω Bugatti Chiron είναι το πρώτο πλήρως λειτουργικό αυτόνομο αυτοκίνητο της Lego Technic στην ιστορία. Είναι επίσης το πρώτο μοντέλο τέτοιας πολυπλοκότητας, που δεν χρησιμοποιεί ίχνος κόλλας σύμφωνα με τον κατασκευαστή των γνωστών παιχνιδιών. Όλο το project είναι συναρμολογημένο με τον τρόπο που μπορεί ο καθένας να συναρμολογήσει ένα οποιοδήποτε μοντέλο κλίμακας από κατάστημα.
Διαβάστε επίσης: Πώς να κάνεις την Bugatti Veyron σου πισωκίνητη (+video)
Ιδιαίτερης μνείας χρήζει ο οδηγός που βλέπουμε να βρίσκεται πίσω από το «τουβλένιο» τιμόνι, ο οποίος δεν είναι άλλος απο τον Andy Wallace – ο άνθρωπος, δηλαδή, που έφτασε τα 386,7 χλμ./ώρα το 1998 με την McLaren F1. Ένα ρεκόρ που χρειάστηκαν τα 1.001 άλογα της Bugatti Veyron για να καταρριφθεί.