Τα SAAB λείπουν από την αυτοκίνηση, δεν τίθεται αμφιβολία επ’ αυτού. Η διαφορετικότητα, ο συνδυασμός αυτής με μια χαρακτηριστική φιλοσοφία εκτός των καθιερωμένων στάνταρ της βιομηχανίας, όλα δημιούργησαν ένα μοτίβο που αντίστοιχό του συναντάς σε ελάχιστους άλλους κατασκευαστές. Πλέον, όμως, μόνο ως μεταχειρισμένα. Παρόλα αυτά, μια αντιπροσωπεία της σουηδικής εταιρίας συνεχίζει να λειτουργεί κανονικότατα, 6 χρόνια μετά το οριστικό λουκέτο στο εργοστάσιο του Τρολχάταν!
Η Scandanavia Asia Corporation (SAC) αποτελούσε την κεντρική εισαγωγική αυτοκινήτων SAAB στην Ταϊβάν και άλλες χώρες της Ασίας, από το 1980. Το 2011 ήρθε το πρώτο «χτύπημα» για τη SAAB, ακολουθούμενο από την επικύρωση του τέλους το 2016. Οι Ταϊβανέζοι, ωστόσο, όχι μόνο δεν εγκατέλειψαν τους πελάτες τους αλλά επέκτειναν τις επιχειρήσεις τους, ανοίγοντας πέρσι νέα κάθετη μονάδα! Η SAC μόνο στην Ταϊβάν διατηρεί 6 εξουσιοδοτημένα συνεργεία, ενώ έχει άλλα 12 σε άλλες περιοχές της Ασίας. Ακόμα πιο εντυπωσιακή η αντιπροσωπεία που λειτουργεί στο μερικώς αναγνωρισμένο κράτος της Ανατολικής Ασίας, όπου οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ εξαιρετικών μεταχειρισμένων SAAB, απολαμβάνοντας παράλληλα το καφεδάκι τους.
Δεύτερης γενιάς 9-3 Aero, πρώτης 9-3 Aero Viggen, εννοείται διάφορες εκδόσεις του 9-5, αρκετές του 9-3 MK1 και του 9000 περιμένουν υπομονετικά στη βιτρίνα, μέχρι να βρεθεί ο κατάλληλος νοσταλγός της Svenska Aeroplan Aktiebolaget (Σουηδική Βιομηχανία Αεροσκαφών) και να δώσει προκαταβολή, για κάποιο από τα έξοχα σεντάν, χάτσμπακ ή estate που βρίσκονται στην Ταϊβάν.