Στην πρεμιέρα της BMW XM είχαμε ενημερωθεί για την ύπαρξη κορυφαίας έκδοσης, με το όνομα Red Label και απόδοση 750 ίππων. Ισχύς που εκτινάσσει τον πήχη της ισχύος για «Μπέμπες» παραγωγής, από τα ήδη ιστορικά 653 άλογα της απλής XM. Τώρα οι Βαυαροί ανοίγουν τα βιβλία για τους πελάτες, οι οποίοι μπορούν να μπουν σε λίστα αναμονής για την αγορά της ισχυρότερης BMW όλων των εποχών.
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επισκεφθούν το site της BMW Γερμανίας και να συμπληρώσουν μια αίτηση (εδώ), με την οποία μπαίνουν στην προαναφερθείσα λίστα αναμονής (ή προτεραιότητας, αν προτιμάτε). Τιμές δεν αναφέρονται, αλλά στην Αμερική η Red Label τιμάται στις 25.000 παραπάνω από την απλή XM (185.000 αντί 159.995 δολαρίων), οπότε ανάλογη διαφορά θα πρέπει να περιμένουμε και στη Γηραιά Ήπειρο.
Όπως λέει και το όνομα, η Red Label φέρει κόκκινες πινελιές στο περίγραμμα των θηριωδών «νεφρών», εκείνο των παραθύρων, στα πλαστικά προστατευτικά χαμηλά στις πόρτες και στις 23άρες ζάντες, ενώ κατακόκκινο είναι το φόντο πίσω από το υπερ-SUV των 5,1 μέτρων και 2,75 τόνων. Κάτω από το κυριαρχικό αμάξωμα, ωστόσο, είναι που η XM Red Label κρύβει τα ορόσημα για τη βαυαρική φίρμα.
Το plug-in υβριδικό σύστημα του 4.4 V8 twinturbo και του ηλεκτροκινητήρα παράγει στην απλή XM 653 ίππους και 800 Nm, ξεπερνώντας κατά 17 ίππους τη μέχρι πρότινος κορυφαία M5 CS. Οπότε ο θώκος των BMW παραγωγής είναι εξασφαλισμένος. Η Red Label πάει ακόμα παραπέρα και τον οχυρώνει, αποδίδοντας συνδυαστικά 750 ίππους και 1.000 Nm ροπής! Τα +100 άλογα και +200 Nm λογικά έρχονται μέσω της αυξημένης απόδοσης του βενζινοκινητήρα, ο οποίος στην κανονική XM παράγει 490 ίππους/650 Nm και επικουρείται από τους 197 ίππους/280 Nm του ηλεκτροκινητήρα, στην έξοδο του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Η BMW δεν ανακοινώνει στοιχεία επιδόσεων, όμως εννοείται πως η κορυφαία XM θα είναι ταχύτερη από τα 4,1 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και ενδεχομένως πάνω από τα 270 χλμ./ώρα τελικής (ηλεκτρονικά περιοριζόμενη μέσω M Driver’s Package) της βασικής.